Jump to content

wat vind jij de waarde van gta vice city


jorrit

de waarde  

123 leden hebben gestemd

  1. 1. de waarde

    • 1 punt
      1
    • 2 punten
      0
    • 3 punten
      0
    • 4 punten
      0
    • 5 punten
      1
    • 6 punten
      7
    • 7 punten
      22
    • 8 punten
      23
    • 9 punten
      28
    • 10 punten
      40


Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • vice

    6

  • lgast

    4

  • Cpt.Pinguin

    3

  • Damos

    3

Top Posters In This Topic

ik heb 7 gestemd, want ik vind het jammer dat je niet kan zwemmen, over muurtjes klimmen en dat het zo klein is.

voor de rest vind ik het helemaal top!!!

het is zo'n lekker sfeertje, lekker bij het strand.

genoeg reden om ook vice city stories te hebben gekocht :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geeft het een 8. Zie hieronder waarom :bier:

De pluspunten van VC:

- Een tropisch sfeertje.

- Een Mooie sountrack met echte liedjes uit de jaren tachtig.

- Dat je bedrijven kan kopen en er geld mee kan verdienen.

- Je kan in meer gebouwen dan Gta 3.

- Tommy kan praten. Dat kon Claude niet :puh:.

De Minpunten van VC:

- Het eiland is best wel klein.

- Je kan niet zwemmen en klimmen. ( maar daar heb ik pas na Gta San Andreas aan gedacht).

- Je kan je skills niet omhoog werken. (driving skills etc.)

Toch vind ik Gta 3 en Gta San Andreas leuker. Maar dit is ook zeker een top game! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een 7,

De stad heeft een mooie omgeving in het 1e eiland. Maar het 2e eiland is meer een zaken en industrie en krottenwijken eiland. maar dat verpest het zekr niej want dat hoort er bij. verder nog een goede soundtrack.

maar de minpunten zijn tog echt wel wat al eerder werd gezegd : Dat je niet kan zwemmen en niet over muurtjes kan zwemmen

Link to comment
Delen op andere websites

Absoluut een dikke 10!

Mensen, de vraag is niet om het spel met SA te vergelijken ofzo, je moet alleen naar VC zelf kijken.

Ik vind SA ook beter, maar toch kijk ik alleen naar VC zelf als game en die voldoet perfect aan de eisen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een 7 gegeven ik vind san andreas 10keer zo goed maar in het begin speelde ik alleen maar vice city maar naderhand werd het saaier want de stad was wat klein :puh:
Ik heb SA gespeeld en omdat speel te gaan vergelijken heeft geen zin, SA is gewoon beter als VC

Maar gewoon vanwege de stil van het spel geef ik het wel een voldoende.

Als reactie op beide heren. Je moet 'Vice City' niet beoordelen naar zijn opvolger, 'San Andreas'. Toen Rockstar games met de game bezig was die jullie nu aan het afkraken zijn wisten zij niet dat zij daarna een game zouden (kunnen) maken van de inmense kwaliteit als San Andreas. Als zij zonder veel moeite meer van de kracht van San Andreas hadden ze dat echt wel gedaan.

Je moet een game niet beordelen met zijn opvolger als maatstaaf, de ontwikkelaar wil natuurlijk een geweldige game maken, maar in bijna alle series gaan games steeds een stapje vooruit. Zo had je het eerste spel met de 'GTA 3 engine', GTA III dus. Vice City kwam daar bovenop met een vrolekijere stad en moteren. San Andreas gebruikte verschillende hele grote landschappen afgewisseld met gigantische steden. Daarbij werden er ook extra voertuigen (Quad, Monster-truck) en vliegtuigen in gestopt.

Dus; beoordeel een spel alsof deze (nog) geen opvolger kent! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus; beoordeel een spel alsof deze (nog) geen opvolger kent! :)
Bij het beoordelen vind ik dat je ook moet kijken naar andere producten van de makers. Er zijn oude DOS-spellen die toentertijd een 10 kregen, omdat ze zo goed waren. As je dan nu dezelfde maatstaven zou gaan hanteren, kom je uit op cijfers rond de 10.000.000, ik vind dat je bij de beoordeling wel moet kijken naar wat er op dat moment mogelijk is, en wat er verbeterd is i.v.m. de eventuele voorganger van het spel. Verder moet je niet gaan kijken, daar heb je wel gelijk in.
Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal in het begin vond ik hem een harde tien waard . Maar al gouw dacht ik daar anders over. Het spel ging me al vrij snel vervelen waardoor ik in die periode een 8 zou geven . Nadat ik de game 3 keer opnieuw had gespeelt vond ik er werkelijk niks meer aan en zou hem dus een 6 geven . Gemidelt is het dus wel een vrij goeie game . maar uiteindelijk na de releases van BV gta san andreas vond ik er niks meer aan omdat hij ook vrij makelijk was.

Ik heb hem daarom 7 punten gegeven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...