SWYV Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 nee zeker niet want het is te steil geloof ik humm ik kan niet op je site komen want geen resultaat over je site te kunnen vinden ligt dat aan mijn internet of aan jouwe server? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Bij mij doet de site het wel en de download op zijn site ook. Mooie mod! KUTGW Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 vraag: Als je die brug en de mount chilliad download, kun je die dan laden in een oude saved game? Reageren
gangster28 Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Als het goed is heeft hij niks aan de main.scm veranderd dus zou je hem moeten kunnen laden. Reageren
EXIT Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 ja je save games werken nog Reageren
Superbanaan Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Hoe installeer je hem? Want dat lukt niet xD Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 ik ging wel in de fout met de binnendoorweg toen ik SA opnieuw spelen ging een man moest ik van de steiger afrijden bleek opeens die binnendoorweg te zitten Reageren
W Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Hmm er zit wel een foutje in: Als je nu van die steiger af probeert te rijden kom je op die weg terecht ipv in het water. Wel leuke mod maar beetje overbodig, ik denk niet dat veel mensen hem zullen gebruiken. Reageren
EXIT Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) ik heb de fout gevonden de link linkte naar www.tectron.gratis-server.de/hompage.html maar die homepage moet index zijn www.tectron.gratis-server.de/index.html Bewerkt: 2 mei 2006 door Tectron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.