Grove St. Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 He allemaal, Bij stow away met die motor die je in het vliegtuig moet rijden etc. Ik kom nog niet eens in de beurt van het vliegtuig ik heb dat filmpje van stuckergames.com gezien Het vliegtuig gaat echt veel sneller. Weten jullie tips etc. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ha die Grove St. De tips zijn allemaal al gegeven in eerdere topics (da's geen verwijt hoor), maar komen feitelijk allemaal op hetzelfde neer. Zodra de missie begint gas geven, rechts om de auto en de schietende mannetjes heensturen en in een aerodynamische houding blijven zitten (analoge stick naar voren voor de playstation? en continu op pijltje naar voren tikken bij de PC). Dan kom je bij het vliegtuig en blijft iets rechts van de schans. Zodra er weer een rijtje tonnen uit is gekomen insturen en erin. Feitelijk is hij heel makkelijk. Als je het niet voor elkaar krijgt zet je hem maar even in de save-game aanvragen. Dan zal de Stowaway-specialst hem wel even doen Reageren
Damos Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ik vind het een leuke missie en doe hem vaak ik heb nog een tip. Blijf aan de achterzijkant van het vliegtuig en ga niet over de kratten heen. aan het eind van de baan stijgt het vliegtuig op ga net voor dat hij opstijgt in het vliegtuig veel succes en als het nog niet lukt kan ik je wel helpen of iemand anders. Reageren
Barcelona Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Hier zijn nog wat tips van de missie Stomaway. Wat je in deze missie moet doen is het vliegtuig van een geheim agentschap doen ontploffen. Je start met een PCJ-600 en het is de bedoeling dat je daarmee in het vliegtuig rijdt terwijl het aan het opstijgen is. Het vliegtuig laat kratten vallen, dus zorg dat je daar niet tegenbotst. Je moet gewoon een tijdje langs de rechterkant rijden en wanneer je dicht bij het vliegtuig komt, zeer vlug achter het vliegtuig komen. Als je dichtbij rijdt, zal je ook geen problemen meer ondervinden met die kraten. Wanneer je in het vliegtuig bent geraakt, moet je zonder te schieten alle security uitschakelen. Als je schiet, dan ontploft het vliegtuig met jou erbij! Plaats een satchel charge ergens in het vliegtuig en pak de parachute van één van de security-mannen die je juist hebt neergeslagen. Spring uit het vliegtuig en druk op het bakje zodat de satchel charge ontploft. Je hebt de missie gehaald. Tips PC: Om sneller te kunnen gaan met je motor, moet je het pijltje 'naar voor' zeer snel intikken na elkaar. Je ziet CJ dan naar voor leunen en ga je ook sneller. PS2: Om dit te doen moet je de analoogstick naar voor duwen. Als je missie echt niet lukt kan je je savegame uploaden en dan je savegame en dan in dit forum posten. Leest wel eerst de regels. Reageren
Grove St. Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Hier zijn nog wat tips van de missie Stomaway.Wat je in deze missie moet doen is het vliegtuig van een geheim agentschap doen ontploffen. Je start met een PCJ-600 en het is de bedoeling dat je daarmee in het vliegtuig rijdt terwijl het aan het opstijgen is. Het vliegtuig laat kratten vallen, dus zorg dat je daar niet tegenbotst. Je moet gewoon een tijdje langs de rechterkant rijden en wanneer je dicht bij het vliegtuig komt, zeer vlug achter het vliegtuig komen. Als je dichtbij rijdt, zal je ook geen problemen meer ondervinden met die kraten. Wanneer je in het vliegtuig bent geraakt, moet je zonder te schieten alle security uitschakelen. Als je schiet, dan ontploft het vliegtuig met jou erbij! Plaats een satchel charge ergens in het vliegtuig en pak de parachute van één van de security-mannen die je juist hebt neergeslagen. Spring uit het vliegtuig en druk op het bakje zodat de satchel charge ontploft. Je hebt de missie gehaald. Tips PC: Om sneller te kunnen gaan met je motor, moet je het pijltje 'naar voor' zeer snel intikken na elkaar. Je ziet CJ dan naar voor leunen en ga je ook sneller. PS2: Om dit te doen moet je de analoogstick naar voor duwen. Als je missie echt niet lukt kan je je savegame uploaden en dan je savegame en dan in dit forum posten. Leest wel eerst de regels. Bedankt iedereen! even over de besturing welke knoppen voor een goede snelheid moet je gebruiken? Het pijltje op het toestenbord natuurlijk. en wat nog meer? om gestroom lijnt te gaan. Dan heb ik nog wat te zeggen ik kan niet saven na N.O.E in mijn vliegveld save plaats. als ik dan opnieuw opstart dan moet ik weer N.O.E doen. Nu kan ik N.O.E wel eitje nu Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Met de toets W kun je gewoon rijden, hoe langer je de knop houd ingedrukt hoe sneller je gaat. Druk je op pijltje naar voren (ingedrukt houden) wek je nog meer snelheid op. en wat nog meer? om gestroom lijnt te gaan. Kun je dit ook even uitleggen?? Ik begrijp het niet helemaal. Ruurd31.. Reageren
Grove St. Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Dus de w knop dat is bij mij ook het pijltje naar voren. zie toetsenbord: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.