Jump to content

call of dutty 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wou graag weten of jullie call of dutty 2 een goed spel vinden zodat ik het dan misschien ga kopen ik weet namelijk niet wat voor een spel het is.

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• W3sl3y

7

• Typhoon

6

• Darth Maul

5

• Damos

3

Geplaatst: (bewerkt)

nouw, ik heb hem en het is een verd*md goed spel. als je op easy speelt is de AI belachelijk slecht, ze reageren traag, maar ga je moeilijker, zijn ze erg slim. deze is echt een aanrader om te kopen. btw het is een fps die zich afspeeld in de 2e weereld oorlog

Bewerkt: door Backsmash
Geplaatst:

Bedankt dat je evenwou zeggen.

sorry dat ik hem in het verkeerde fora heb gezet wist n iet precies wat voor een spel is.

Geplaatst:

Gelukkig weet je dat je fout zit Shin Chan.

Ik zou het fijn vinden als je de volgende keer het in de goede SubFora zet.

Als je niet weet welk spel het is moet je even bij Google.nl kijken, het is een kleine moeite.

Dat scheelt mij namelijk weer werk. ;)

Bedankt voor de medewerking en verplaatst naar FPS... Subfora. :D

Geplaatst:

Om ook mijn mening te geven. Ik weet niet of je hem namelijk al hebt.

Shin Chan ik moet je zeggen: Dit spel is geen foute aankoop. Nee dit spel is super. De A.I. is inderdaad wat aan de lage kant maar het blijft een heerlijk spel om lekker doelloos te knallen. Dus ik raad het je zeker aan om dit spel te kopen. Je zal er geen spijt van krijgen.

Geplaatst:
ik heb het spel ook maar je moet wel een snelle pc hebben en een goede vidoekaart :Y

das niet waar mijn Pc heeft 2.4 GHz (intel pentium) en een 128MB videokaart (die nar de knoppe is :puh::bonk: ) en hij werkt perfect!, de videokaart is 3 jaar oud, krijg dit weekend een Nvidia Geforce 6600 GT! :puh:

mar ff over et spel: ik vind hem persoonlijk leuk, en als je het spel op moeilijk speelt is de A.I. van de tegenstander goed!, de multiplayer kant heb ik nog nooit gespeeld omdat ik het spel gedownload[/font] heb.

mar het is cker een aanrader, net zoals BeatboxGamer al zei: "lekker doelloos knallen!"

Geplaatst:

Ik ben Call of Duty 2 nu ook net heel actief aan het spelen, en het is fantastisch, om voor jou even een kleine review te maken:

Het spel heeft fantastische graphics, je kunt in bijna alle situaties alle kanten op, ongeveer alles wat je ziet kan kapot, behalve de deuren, tafels en dergelijke. Je begint 20 km van Moskou vandaan met de training, dit is heel echt, je moet teddyberen, helmen, flessen en borden omschieten. Even later moet je de granaattraining doen met...aardappels, heel grappig. Daarna begint meteen het schieten, je moet Panzerwerferes kapotmaken, vanaf hier begint je leven als soldaat in drie personages, Vasili bij de Russen, Davis bij de Engelsen, David Lewish als tankcommandant bij de Engelsen en Taylor bij de Amerikanen, je maakt de Slag bij El-Alamein mee, je moet met tanks door de Sahara jagen, maakt D-day mee het binnenland van Frankrijk krijg je te zien. Een oudgediende uit Call of Duty 1 is ook weer terug namelijk Capitein Price van de Engelsen, van de Amerikanen zijn helaas de bekende Sgt. Moody en Cpt. Foley niet terug. In plaats daarvan is er de Sgt Randall, ongeveer hetzelfde als Moody. Je hebt in dit spel aardig veel nieuwe geweren, o.a. de Panzersreck, TTp30, AN30-M Rookgranaat, PPS42, Scoped Lee-Enfield, scoped SVT-40, Scoped Gewehr 43, SVT 40 en nog veel meer. Het draagbare machinegeweer uit United Offensive is helaas niet terug. Ook zit je niet in vliegtuigen zoals in United Offensive het geval was. De laatste missie is evenals de middelste missie van United Offensive in Nederland, welke stad weet ik nog steeds niet, maar aan het einde van het spel wordt je nog bij de Amerikanen bevordert van Corporaal tot Sergeant. Heel mooi spel, zéker een aanrader. Ik ben heb het zelf momenteel op Easy en Regular uitgespeeld, ik ben nu met Hardened bij de landing vlakbij Omaha Beach, Veteran wil ik ook nog halen, is me bij de eerste Call of Duty ook gelukt namelijk. Voordeel bij hardened is wel dat er veel meer vriendjes van je sneuvelen waardoor je zelf bijna nooit munitietekort hebt.

Geplaatst:

Ik heb de demo gespeeld van cod 2. En meteen op moeilijk gezet, maar het was echt zooo makkelijk! Wat ik je aan raad is om eens de demo van Brothers in arms te spelen. Daar heb je een gave zoom stand en de grafics zijn 10x beter! Ook zit er een betere verhaal lijn in. Je moet echt samen werken met de anderen. De missie's zijn gaver. Meer wapens etc. cod is niet slecht hoor, maar ik vind Brothers in arms veel beter. :D

Ik hoop dat je Brothers in arms even de demo gaat spelen dan zie je het verschil!

Greets Grove St. :cya:

Geplaatst:

Call of Duty vind ik echt een aanrader! Zelf heb ik hem ook maar videokaart kan het niet aan. Iets met Alpha Blender. Maar ik speel het bij vrienden, super vet!

Geplaatst:
Ik ben Call of Duty 2 nu ook net heel actief aan het spelen, en het is fantastisch, om voor jou even een kleine review te maken:

Het spel heeft fantastische graphics, je kunt in bijna alle situaties alle kanten op, ongeveer alles wat je ziet kan kapot, behalve de deuren, tafels en dergelijke. Je begint 20 km van Moskou vandaan met de training, dit is heel echt, je moet teddyberen, helmen, flessen en borden omschieten. Even later moet je de granaattraining doen met...aardappels, heel grappig. Daarna begint meteen het schieten, je moet Panzerwerferes kapotmaken, vanaf hier begint je leven als soldaat in drie personages, Vasili bij de Russen, Davis bij de Engelsen, David Lewish als tankcommandant bij de Engelsen en Taylor bij de Amerikanen, je maakt de Slag bij El-Alamein mee, je moet met tanks door de Sahara jagen, maakt D-day mee het binnenland van Frankrijk krijg je te zien. Een oudgediende uit Call of Duty 1 is ook weer terug namelijk Capitein Price van de Engelsen, van de Amerikanen zijn helaas de bekende Sgt. Moody en Cpt. Foley niet terug. In plaats daarvan is er de Sgt Randall, ongeveer hetzelfde als Moody. Je hebt in dit spel aardig veel nieuwe geweren, o.a. de Panzersreck, TTp30, AN30-M Rookgranaat, PPS42, Scoped Lee-Enfield, scoped SVT-40, Scoped Gewehr 43, SVT 40 en nog veel meer. Het draagbare machinegeweer uit United Offensive is helaas niet terug. Ook zit je niet in vliegtuigen zoals in United Offensive het geval was. De laatste missie is evenals de middelste missie van United Offensive in Nederland, welke stad weet ik nog steeds niet, maar aan het einde van het spel wordt je nog bij de Amerikanen bevordert van Corporaal tot Sergeant. Heel mooi spel, zéker een aanrader. Ik ben heb het zelf momenteel op Easy en Regular uitgespeeld, ik ben nu met Hardened bij de landing vlakbij Omaha Beach, Veteran wil ik ook nog halen, is me bij de eerste Call of Duty ook gelukt namelijk. Voordeel bij hardened is wel dat er veel meer vriendjes van je sneuvelen waardoor je zelf bijna nooit munitietekort hebt.

Helemaal gelijk,dit is een echte aanrader ! Als ik jou was zou ik hem kopen !

Geplaatst:

Ik heb hem net voor kerst gekregen en al even 2 leveltjes gespeeld. In 1 woord: GEWELDIG...echt een wereldspel. Even oefenen en dan kijken of er wellicht forumbezoekers me even bij de hand willen nemen voor een multiplayerspel. Want daar ben ik nog niet zo sterk in. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb het ook sinds vandaag.

Geweldig spel!

Ik ben nog lang niet zo goed maar wie met mij online wil spelen moet mij maar snel PBen!

Geplaatst:

Ik heb hem ook de laatste missie is heel moeilijk in wallender net zoals in hill 400 maar w3s3ly ik wil wel een keer met je spelen op internet maar ik weet niet hoe dat moet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...