saxigta Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 noch een leuke easter egg is als het nacht is. zoek(in de xbox versie) de maan op en gaa hem beschieten met een sniper, je zult merken dat de maan steeds klijner word
NandroDavids Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Deze is al lang bekend, dit kon ook al in VC en in GTA III. Wil je de volgende keer even de zoekfunctie gebruiken? Alvast bedankt, NandroDavids
Wesley Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ik ga eens proberen!! Met een sniper hè!?
Ruurd31 Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) Goed gevonden, deze was al reeds bekend. Gebruik voortaan de zoekfunctie als je wil weten als hij al bestaat. Nog veel zoekplezier! Ruurd31.. *Edit: NandroDavids, is me een halve minuut voor Bewerkt: 18 december 2005 door Ruurd31
Lord of War Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Ik wist niet dat deze bestond. Best leuk
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 In gta 3 en vc kan het ook denk ik .
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Idd,dit kan volgens mij ook op PC en PS2 Mvg,Velaro
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 jah zeker het kan bij allemaal. Maar ik heb ergens gelezen op dit forum dat de maan bij iedereen anders is! Dit kwm door: iemand zei: "de maan is net een echo van een baby" waarop iemand zei: "de maan is bij iedereen anders" klopt dit? srry, maar ik weet niet meer waar dit ergens staat anders zou ik het antwoord daar wel zoeken. En met de zoekfunctie vind ik niets!
saxigta Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 dan pak je toch gewoon een sniper en knal je? (bij mij werd ie groter en dat is best iritant want dan zie je de hele tijd een reuze maan)
Ice Banana Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 die is al heel lang bekend als je blijft schieten verandert het nog meer
Gunslinger Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 jah zeker het kan bij allemaal.Maar ik heb ergens gelezen op dit forum dat de maan bij iedereen anders is! Dit kwm door: iemand zei: "de maan is net een echo van een baby" waarop iemand zei: "de maan is bij iedereen anders" klopt dit? srry, maar ik weet niet meer waar dit ergens staat anders zou ik het antwoord daar wel zoeken. En met de zoekfunctie vind ik niets! Nee, het klopt niet. Ik denk dat diegene gezegt heeft "Iedereen vind de maan ergens anders op lijken". Ik herinner me dat topic ook nog. Maar de maan is bij iedereen hetzelfde. Rockstar kan moeilijk op elk schijfje een andere texture voor de maan gaan zetten, en ook is het niet zo dat er meerdere textures voor de maan in San Andreas voorkomen. Er is dus maar een maan, en die is bij iedereen hetzelfde.
koning58 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 je hoeft helemaal niet de xbox versie te hebben op de pc ken het ook
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 jah zeker het kan bij allemaal. Maar ik heb ergens gelezen op dit forum dat de maan bij iedereen anders is! Dit kwm door: iemand zei: "de maan is net een echo van een baby" waarop iemand zei: "de maan is bij iedereen anders" klopt dit? srry, maar ik weet niet meer waar dit ergens staat anders zou ik het antwoord daar wel zoeken. En met de zoekfunctie vind ik niets! Nee, het klopt niet. Ik denk dat diegene gezegt heeft "Iedereen vind de maan ergens anders op lijken". Ik herinner me dat topic ook nog. Maar de maan is bij iedereen hetzelfde. Rockstar kan moeilijk op elk schijfje een andere texture voor de maan gaan zetten, en ook is het niet zo dat er meerdere textures voor de maan in San Andreas voorkomen. Er is dus maar een maan, en die is bij iedereen hetzelfde. dacht ik toen ook, maar er zei niemand dat dat niet waar was!
saxigta Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) het blijft moeilijk om erachter te komen wat het nou is. bij mij word ie groter.(pc) (post wat hij bij jouw word en waarop, want dan kunnen we erachter komen wat het nau eigenlijk is) Bewerkt: 9 januari 2006 door saxigta
Eli R Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Sorry voor de correctie, maar het is nou. En ik kan me herinneren dat hij groter word, in plaats van kleiner.
Recommended Posts