Jump to content

maan(xbox versie)

Recommended Posts

Geplaatst:

noch een leuke easter egg is als het nacht is. zoek(in de xbox versie) de maan op en gaa hem beschieten met een sniper, je zult merken dat de maan steeds klijner word

Geplaatst:

Deze is al lang bekend, dit kon ook al in VC en in GTA III. Wil je de volgende keer even de zoekfunctie gebruiken?

Alvast bedankt, NandroDavids

Geplaatst: (bewerkt)

Goed gevonden, deze was al reeds bekend. Gebruik voortaan de zoekfunctie als je wil weten als hij al bestaat. Nog veel zoekplezier!

Ruurd31.. :*D

*Edit: NandroDavids, is me een halve minuut voor :(

Bewerkt: door Ruurd31
  • 2 weken later...
Geplaatst:

jah zeker het kan bij allemaal.

Maar ik heb ergens gelezen op dit forum dat de maan bij iedereen anders is!

Dit kwm door:

iemand zei: "de maan is net een echo van een baby"

waarop iemand zei: "de maan is bij iedereen anders"

klopt dit?

srry, maar ik weet niet meer waar dit ergens staat anders zou ik het antwoord daar wel zoeken. En met de zoekfunctie vind ik niets!

Geplaatst:

dan pak je toch gewoon een sniper en knal je? (bij mij werd ie groter :Y en dat is best iritant want dan zie je de hele tijd een reuze maan)

Geplaatst:

die is al heel lang bekend

als je blijft schieten verandert het nog meer

Geplaatst:

Dit kwm door:

klopt dit?

srry, maar ik weet niet meer waar dit ergens staat anders zou ik het antwoord daar wel zoeken. En met de zoekfunctie vind ik niets!

Nee, het klopt niet.

Ik denk dat diegene gezegt heeft "Iedereen vind de maan ergens anders op lijken". Ik herinner me dat topic ook nog.

Maar de maan is bij iedereen hetzelfde. Rockstar kan moeilijk op elk schijfje een andere texture voor de maan gaan zetten, en ook is het niet zo dat er meerdere textures voor de maan in San Andreas voorkomen. Er is dus maar een maan, en die is bij iedereen hetzelfde. :)

Geplaatst:

Dit kwm door:

klopt dit?

Nee, het klopt niet.

Ik denk dat diegene gezegt heeft "Iedereen vind de maan ergens anders op lijken". Ik herinner me dat topic ook nog.

Maar de maan is bij iedereen hetzelfde. Rockstar kan moeilijk op elk schijfje een andere texture voor de maan gaan zetten, en ook is het niet zo dat er meerdere textures voor de maan in San Andreas voorkomen. Er is dus maar een maan, en die is bij iedereen hetzelfde. :)

dacht ik toen ook, maar er zei niemand dat dat niet waar was!

Geplaatst: (bewerkt)

het blijft moeilijk om erachter te komen wat het nou is.

bij mij word ie groter.(pc)

(post wat hij bij jouw word en waarop, want dan kunnen we erachter komen wat het nau eigenlijk is)

Bewerkt: door saxigta
Geplaatst:

Sorry voor de correctie, maar het is nou. En ik kan me herinneren dat hij groter word, in plaats van kleiner.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...