saxigta Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 geeft niks eigenlijk bedankt want ik ben spelling is niet mjn beste vak :$
Carl_Johnson2 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Idd,dit kan volgens mij ook op PC en PS2 Mvg,Velaro ja dit kan op alle consoles
Damos Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Dat licht eraan als hij groot is word hij kleiner als hij klein is word hij groter dus het heeft er niks mee te meken.
Little Mister Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Niet, hij wordt alleen groter. Maar als je genoeg geschoten hebt, is hij weer op zijn kleinst. Dus je kan hem niet echt steeds kleiner schieten.
gtaruler Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 kleiner bij de ps2 word ie groter
Carl_Johnson2 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) kleiner bij de ps2 word ie groter En dan weer kleiner. Bewerkt: 29 januari 2006 door Carl_Johnson2
Darth Maul Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Nee je kan hem niet kleiner schieten maar wel groter maar als hij het grootst is en je schiet nog een keer word hij weer klein en moet je weer opnieuw beginnen te schieten om de maan groter te krijgen dus dit is dan dacht ik geen EE.
~Lance Vance Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Als je op de maan schiet met een sniper wordt hij groter. Als je blijft schieten wordt hij op een gegeven moment weer kleiner, omdat de grootte van de maan een maximum heeft. Als je dan nog doorschiet wordt hij nog kleiner, totdat hij op zijn kleinst is, dan begint hij weer groter te worden.
Recommended Posts