Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Mijn stem gaat naar Eli R Bewerkt: 19 december 2005 door Cedar Block Piru Blood
Ikkes Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Wil een mod trouwens nog even de titel veranderen? Vandaag mag er nog gestemd worden.... Ikkes Mensen voordat je gaat stemmen lees dit aub eerst! Klik EDIT: @ Eli R: Daar heb je groot gelijk in maar ik vind het raar als mensen op moeilijkheid stemmen. Dat mag ik toch zeggen? Ikkes Bewerkt: 21 december 2005 door Ikkes
Eli R Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Daar gaat het voor jou om, voor andere mensen misschien niet. Als ze op mijnes willen stemmen hebben ze daar al het recht voor.
GTA-Sheep Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 En geheel gebaseerd op wat ik mooi vind (want hoe ze zijn gemaakt weet ik toch niet) kies ik in deze ronde voor Eli R. Leuk idee en mooi gemaakt. Die van Ikkes is ook mooi, maar ietsjes minder IMO.
Vincenzo Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik stem op Ikkes Het mannetje bij Eli R vind ik niet mooi, en ik vind die strepen niet mooi. Bij Ikkes is alles wat hij wou doen goed gelukt naar mijn ogen.
.Levi. Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Winnaar Eli R! Je krijgt 1 punt voor in de ranking. Jammer genoeg voor Ikkes - 1 punt. Topic closed.
Recommended Posts