Jortgamer Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar dat leverde niet een goed antwoord op mijn vraag. ALs ik de cheat:stilllikedressingup gebruik gebeurt er niks,hoe kan dit? Het lijkt me namelijk wel leuk om in een ander pakkie rond te lopen Bedankt als je het weet Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Dit is toch echt de juiste cheat, ik heb hem ook veel gebruikt en hij werkt altijd bij mij, dus dit is wel raar. Reageren
Gangsta Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Het kan zijn dat je hem verkeerd typt, of je draagt een gedownloade Skin. Doe gewoon de standaard skin van Tommy en probeer het. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Zorg er wel voor dat je hem volledig goed intypt, vooral bij die 3 'l's achter elkaar: stilllikedressingup. Als het goed is moet het gewoon lukken. Reageren
Jortgamer Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Zorg er wel voor dat je hem volledig goed intypt, vooral bij die 3 'l's achter elkaar: stilllikedressingup. Als het goed is moet het gewoon lukken. Thnx Nandrodavids,ik was een l vergeten. Slotje graag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.