Jump to content

SA:MP


Azer

Recommended Posts

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Azer

    74

  • AmsterdamBoy

    23

  • Jarno

    9

  • Goliat

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Over hoelang zal SA:MP v2 uitkomen?

Ik vind het echt te gek!

Over hoelang worden wapens in interiors gefikst?

Ik heb twee keer meegemaakt dat iemand met een shotghun een gebouw zat uit te moorden, een interior, het zelfde gebeurde een keer met satchelsarges, hoe kan dit?

Bewerkt: door erterer0
Link to comment
Delen op andere websites

Over hoelang zal SA:MP v2 uitkomen?
onbekend
Over hoelang worden wapens in interiors gefikst?
onbekend, waarschijnlijk bij de volgende versie.
Ik heb twee keer meegemaakt dat iemand met een shotghun een gebouw zat uit te moorden, een interior, het zelfde gebeurde een keer met satchelsarges, hoe kan dit?
waarschijnlijk een glitch.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb twee keer meegemaakt dat iemand met een shotghun een gebouw zat uit te moorden, een interior, het zelfde gebeurde een keer met satchelsarges, hoe kan dit?
waarschijnlijk een glitch.

Waarschijnlijk een cheater, met de beruchte sobeit hack kan je namelijk ook je wapens in interiors gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb het samp gedownload en geinstalleerd maar wat moet ik dan doen ik heb geklikt op het icoontje met sa-mp (met die vrouw erop) maar dan komen er constant errors op, dan heb ik geklikt op het icoontje met samp-dbg en dan komt er op launch Debug dan kan ik lopen maar ik ben helemaal alleen! en als ik klik op connect localhost komt er op connecting en cijfers maar dat gaat niet want dat blijft erop staan!

wat moet ik doen

Greetzzz Driezzze

Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen je eigenlijk niet zo goed helpen als je niet vertelt wat je 'errors' zijn. Als we een probleem willen oplossen, moeten we wel zien wat we op moeten lossen, dus ik raad je aan om eens een screen te maken. Dat doe je door op Print Screen te drukken, plakken in 'Paint', opslaan als 'JPEG/JPG'-formaat bijvoorbeeld op je bureaublad. Als je dat gedaan hebt, ga je naar Imageshack.us en plaats je de alleronderste link hier op het forum. Nu kan je het bestandje van je bureaublad verwijderen en wij kunnen je helpen met je probleem. Misschien ligt het aan dat je V(ersie)2 hebt, of dat er iets andersmoet gebeuren, nu wordt het gok werk, maar dan kunne we serieus helpen! Ik hoop dat het lukt om die screen hier te plaatsen en ik hoop je probleem snel weer te zien! Mocht je vragen hebben, kun je ze gerust stellen! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Over hoelang zal SA:MP v2 uitkomen?

onbekend
Over hoelang worden wapens in interiors gefikst?
onbekend, waarschijnlijk bij de volgende versie.
Ik heb twee keer meegemaakt dat iemand met een shotghun een gebouw zat uit te moorden, een interior, het zelfde gebeurde een keer met satchelsarges, hoe kan dit?
waarschijnlijk een glitch.

haha jij zegt dit: waarschijnlijk een glitch.

De cheat bewaarking van SA:MP sucks ik heb het zelf effe uit geprobeerd (Net als MTA 0.5) in MTA:SA heb ik eigelijk geen h4x gebruikt maar in SA:MP effe voor de grap wat stuff uit geprobeerd, Bij de meeste server word je gekickt als je met je Allow Weapons Indoords hackje aan de gang gaat (Die scripts zijn zo gemaakt dat je gekickt word als je iemand indoors met een wapen killt). Maar verder is er geen goeie bevijleging, Als je echt geen cheaters wilt hebben zul je toch echt met Punkbuster aan de gang doen en dat zie ik een multiplayer mod nog niet zo snel doen. Ik zweer je ik ben best kansloos want ik hou van valsspelen ik heb ook wel wat ervaring en als je geen cheaters wilt moet je punkbuster gebruiken dan komt er GEEN cheater meer in en dan hoef je ook geen glitches te shuild te geven ;)

EDIT: Ik was nog even aan het scrollen en zag driezzze's post. Op de SA:MP site is de oplossing te vinden:

f you get an "Access Violation" on startup. :: Posted by kyeman on 28 May 2006

Some people have been experiencing a problem where the SA-MP 0.1b server browser causes "Access Violations" when you start it up. A fix has been made available and can be found in this forum thread.

Forum thread

succes er mee ;)

Bewerkt: door T@rget
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Blogpost: What's going on? :: Posted by Mike on 23 Sep 2006

Many of you have noticed that not much has been going on for a while, and this is true, as we've been busy with other things. However, this has now changed; we have three new recruits.

Welcome aru, Trix and Y_Less.

We have also started using Trac which is an integrated Wiki, Bug Tracker and SVN front-end. This allows us to keep track of what needs doing with ease, so we can devote more time to actual coding.

Also, we are considering moving the Wiki to Trac and we would like your thoughts on this, so come discuss it on IRC after trying out Trac's wiki at the demo site.

Also, something that might be of interest to server administrators: i've re-done the logging system this evening:

  • It can have timestamps.
  • The log file can be reloaded with SIGUSR1 on linux or an rcon command for all platforms (for use with logrotate or similar).
  • It appends to the current file rather than overwriting.
  • It now flushes to the file instantly rather than being delayed.

Now I know what you're thinking; that's a bit of a lame update, but expect far more happening in the next few weeks and thanks for staying with us ;)

Bron: Sa-mp.com
Link to comment
Delen op andere websites

Updates :: Posted by Cam on 25 Sep 2006

We have been working on SA-MP the past couple days, and we are now making some real progress again. We are upgrading the pawn/rcon functionality as well as fixing bugs and making some optimizations.
  • Filterscript timers are not killed after a game mode restart/change
  • Fixed the server crash concerning the samp.ban file having empty lines
  • Pickups are now reset on game mode change
  • OnGameModeInit and OnGameModeExit implemented for filterscripts
  • Fixed OnFilterScriptExit not being called
  • Given Rcon access to PAWN Commands
  • Empty /pm or /msg causing a local crash now fixed.
  • New Rcon command: players, which shows the player's name and IP.
  • Fixed a crash where you enter a car mod shop in debug mode
  • New scripting commands: GetPlayerPing, GetPlayerIP, and GetPlayerWeapon

More will be added in the next few days, stay tuned!

Bron: Sa-mp.com
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening over Sa:MP

Toen ik voor de eerste keer speelde vond ik het echt een toffe mod, Dat je Gta sa kunt spelen met meerdere mensen, Jammer dat op Sa:MP op sommige servers veel cheaters zitten.. Op sommige meschien ook maar zijn er admins, Op een server waar ik 3 dagen heb gezeten (Nu geband :N:-(:cry: ) was echte een toffe server... in het begin moet je even de weg zoeken en als je het eenmaal onder de knie hebt is het zeker lachen _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...