Jarno Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Download deze fix (Dank aan Azer). Succes. Reageren
Tricky Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Misgien een btje een stomme vraag maar ik heb vandaag de MP gedowload v0.1b maar als ik een server wil joinen dan start alleen GTA SA op... en dan kan ik kiezen tussen new game load game etc.... Kan iemand me helpen >??? Ik heb de pagina's door gellezen maar kon niet egt de hulp vinden.... Reageren
ShortY- Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Kan iemand me helpen >???Ik heb de pagina's door gellezen maar kon niet egt de hulp vinden.... Misschien moet je eens proberen om SA-MP opnieuw te installeren, kijk ook goed of je het in de goede map hebt geïnstalleerd. Ook is het van belang dat je de goede versie van GTA:SA hebt. Ik weet dit niet zeker, maar anders probeer je je GTA:SA opnieuw te installeren, ook zijn de fora van SA-MP redelijk uitgebreid, en daar vind jij misschien ook je antwoord: Forum van SA-MP Succes met zoeken Reageren
Tricky Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Thnx m8 zal het nu meteen uit proberen... Ik heb em staan by GTA SAN ANDREAS USER FILES ... is dat de goede..?? Bewerkt: 14 juni 2006 door Tricky Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Nee, je moet het is deze map instaleren: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas De GTA San andreas user files map is alleen voor de save-game's en ingame bestanden zoals screens gemaakt door het foto-toestel. Als je nog vragen hebt kun je deze altijd stellen , verder Veel Succes. Bewerkt: 14 juni 2006 door SummerBase Reageren
Tricky Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Hy doet et al ik heb em gewoon op nieuw geinstalled en weer opgestart... THNX Reageren
Smaksman Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Wanneer word die bug van die tuningshops gefixed da is gewoon mijn leven en kant nimeer doen Reageren
Azer Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Wanneer word die bug van die tuningshops gefixed da is gewoon mijn leven en kant nimeer doen probeer het volgende is http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=811.msg12347#msg12347 Reageren
Azer Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Scripting Updates :: Posted by Mike on 21 Jun 2006 ObjectsYou can now create and manipulate objects on the fly through the scripting in SA-MP. This allows for some interesting creations such as the one below: Since you can create, move and destroy objects dynamically at any time, scripts can be created to allow for multiplayer building as shown in the two small videos below: video 1 video 2 Video 3 courtesy of the lovely adamcs Armour Scripting commands to check and manipulate a player's armour are now available, and work very similarly to the health commands. Vehicles I will also be overhauling the vehicle commands to allow dynamic creation, movement and destruction of vehicles through the script. Toont wel aan hoe krachtig PAWN in werkelijkheid is Reageren
Azer Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 picture (p.s. waarom is het screenshot-topic dicht?) Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Weet er misschien iemand hoe je met 2 in een auto kan stappen, want telkens als ik dat nu probeer kick ik die andere kerel uit de auto en dat wil ik niet... Reageren
Azer Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Weet er misschien iemand hoe je met 2 in een auto kan stappen, want telkens als ik dat nu probeer kick ik die andere kerel uit de auto en dat wil ik niet...gebruik "G" om als passagier in te stappen Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 als ik het goed heb kan je nu een beetje mappen als in MTA? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.