jojogta3 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 dankzij de trailer weten we al veel meer over san andreas <_< er zal nu ook een normaal vliegtuig inkomen er zullen met meerdere sterren nu niet meer 1 helicopter zijn maar 2 helicopters <_< net zaols in gta3 je kan nu met graffiti spuiten je kan nu biljarten er is nu al een kapsel bekend van reeces nou dat was het wel zo'n beetje als meer info van trailer hebt plaats dan een bericht Reageren
jojogta3 Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 o ben nog iets vergeten je kan over hekken klimmen en naatuurlijk hoe de gebouwen er uit zien (mischien) dansen er mensen op het strand en dat was het wel zo'n beetje Reageren
Q Dude Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 we weten natuurlijk alleen niet wat nou cutscene's waren (filmpjes in het spel) en want nou echt in game is. Ik hoop dat je daadwerkelijk echt kan biljarten en grafitti spuiten maar ja die trailer zegt eigenlijk nog niet zo heel veel denk ik. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 :o :unsure: ik hoop wel heel graag dat je met grafiiti kan spuiten en kan biljarten A :angry: NDERS KAN JE HET NET ZOGOED EEN FAKETRAILER NOEMEN Reageren
liltuner Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 we kunnen ook zien dat we kunnen bouncen met die wagens Reageren
jojogta3 Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 maar dat wisten we al :lol: <_< :huh: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Ja :rolleyes: :rolleyes: echt GAngsta!!! Reageren
mart Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 de mensen zitten ook niet meer stil in de auto Reageren
liltuner Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 hoe bedoel je? ik heb niks gezien hoor behalve dat ze met hun handen op de auto klapperen Reageren
webbes Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 en dat dat rode kruis op de screen is om bij zo'n deur naar binnen te gaan Reageren
liltuner Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 ja dat vind ik eigenlijk heel nep,het is mooier als je gewoon naar binnen kan stappen Reageren
jojogta3 Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 :o nou het is geen ramp maar ff ontopic graag Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 de mensen zitten ook niet meer stil in de auto Nee dat heb ik in de trailer gezien toen ze met die auto weggingen, ze deden iets met hun handen, bij VC deden ze dat niet <_< Reageren
webbes Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 dat er honden in het spel zitten men zegt dat het ook een persoon kan zijn die op handen en voeten ligt maar ik denk het niet kijk zelf ander even in de trailer en zeg het zelf ps daar komen dan weer wat rechtzaken bij voor R* voor mensen die hun huisdieren mishandelen <_< Reageren
Chi Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 dat er honden in het spel zitten men zegt dat het ook een persoon kan zijn die op handen en voeten ligt maar ik denk het niet kijk zelf ander even in de trailer en zeg het zelf ps daar komen dan weer wat rechtzaken bij voor R* voor mensen die hun huisdieren mishandelen <_< Damn webbes, je was me net even voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.