jojogta3 Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2004 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2004 Geen spam! Post iets nuttigs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 over die hond heb ik veel gelezen op die strand: is een mens die op zijn rug ligt en zoch om hoog drukt met zijn ellebogen...... ik heb veel foto's er van gezien in gezoemd en al.. en bij de trailer ook ik denk niet dat er dieren in zitten <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 nou wat staat er nou bij info? OPM2 heeft dolfijnen gezien dus er zijn dieren en hoe verklaar je die vogels? dus we weten dat er dolfijnen in zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 er zijn dieren op het platteland staat bij info (als ik alles wat bij info staat mag geloven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 ja daarom,dus in de 1e trailer moet het ook een hond zijn als er dieren in komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 Dat is niet zeker he er is alleen nog maar vrij gegeven dat er dieren op het platteland zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 dat is wel waar,maar toch denk ik dat er dieren zijn op straat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 In VC waren er ook dieren in het water, bijvoorbeeld haaien en groepjes vissen, alleen waren ze onder water en deden ze verder niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2004 ja dat weet ik,maar je kan ok onder water zwemmen dus misschien kan je opgegeten worden? maarja ontopic! ik zag ook ergens in de trailer dat je je fiets gewoon weg kan smijten,lekker handig !!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2004 ik denk zelf eigenlijk dat dat een cutscene was maar zeker weten doe ik het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2004 als het in het spel ook kan is dat wel realistisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2004 als het in het spel ook kan is dat wel realistisch zekerzzzzz wel cool man:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2004 ik weet et en die kraan is ook wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2004 ik weet eten die kraan is ook wel leuk wat kan je dar mee doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.