Trax Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 ik weet eten die kraan is ook wel leuk wat kan je dar mee doen? Waarschijnlijk, zoals je in de trailer al zag, kun je auto's op een tanker zetten Reageren
Spike Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 ik weet eten die kraan is ook wel leuk wat kan je dar mee doen? Waarschijnlijk, zoals je in de trailer al zag, kun je auto's op een tanker zetten umm en dat is leuk uum nee denk het niet :blink: Reageren
Trax Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 Je verdiend er denk ik geld mee B) Reageren
Spike Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 Je verdiend er denk ik geld mee B) och jaah dat klopt he wat dom van me jaah heb de hele week gewerkt phoe Reageren
liltuner Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 ja,misschien is dat die boot waarvan je die aziaten moet redden? Reageren
gta player Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 (bewerkt) ik denk dat het net gta3 is maar dat je het nu zelf moet doen: die kraan in portland kun je auto onderzetten en dan zetten ze die op dat schip (mischien hebben ze het zelfde gedaan met meer verschillende auto's en dat je die kraan zelf kan besturen). want bij die kraan van portland kun je alleen hulpdiensten wagens weg zetten en die kraan takeld ze op dat schip en als je dan een teken van de auto pakt dan hijst die kraan de betreffende auto van dat schip af. Bewerkt: 2 oktober 2004 door gta player Reageren
liltuner Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 dat denk ik eigenlijk ook maar misschien moet je net als in VC zelfzame auto's naar het schip brengen Reageren
Robienske Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 In het begin van de trailer zie je een boot varen die ook in vice-city zat. Reageren
gta player Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 bedoel je dat container schip? want volgens mij kan je daar iets mee. wand als je goed luistert hoor je dat schip toeteren Reageren
Eros Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 Nu je het zegt jah , bedoel je dan dat schip dat aan de docks staat? Reageren
liltuner Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 we weten ook dat er vliegtuigen kunnen neerstorten Reageren
gta player Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 ik bedoel helemaal voor aan de trailer! met die brug weet je wel Reageren
Lantyz Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Ja, ik weet welke boot je bedoelt. Maar het is niet dezelfde als die grote uit GTA VC, waar je op moet voor die missie van the Printworks. Die heeft grote gele kranen op het dek, en dat heeft deze niet. EDIT: Misschien is het een van de twee andere die in GTA VC ligt, dat kan ik zo snel niet zien. Ik denk niet dat hij echt vaart. Het zou wel kunnen, maar ik denk heel sterk van niet. Ik hoor hem trouwens ook niet toeteren ofzo hoor, volgens mij hoor je gewoon de muziek van de trailer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.