Eros Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 Op de offieciel san andreas site staat er een filmpke dan moet je een auto zoeken die onder die kraan zetten en dan zet die die op de boot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 Op de officiele site van SA staan er meer filmpjes, zijn best wel leuk maar duren alleen niet zo heel lang, maar wel lang genoeg zo dat je een beetje kan zien hoe het gebied er een beetje uit ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 ja,alleen je moet die auto's importeren op die boot,als alle wagens er zijn dan moet die boot toch wel wegvaren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 dat denk ik ook maar ik weet ook zeker dat dat schip die lang toetert als die bij de brug is. zet het volume van je computer wat harder dan horen jullie het ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 dat denk ik ook maar ik weet ook zeker dat dat schip die lang toetert als die bij de brug is. zet het volume van je computer wat harder dan horen jullie het ook. nou wil ik het ook zeker weten ook ik kijk daelijk de trailers helemaal blauw :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 dat zal ik ook wel doen, alle twee de trailers maar ik kan niet meer w8ten ik neem de boot naar Amerika tot ziens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 (bewerkt) dat zal ik ook wel doen, alle twee de trailers maar ik kan niet meer w8ten ik neem de boot naar Amerika tot ziens houdoe he en vergeet niet sa voor me mee te brengen he :lol: Bewerkt: 4 oktober 2004 door Spike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 je moet echt helemaal stil zijn wil je die boot horen toeteren je moet op het moment kijken (en vooral luisteren) tot dat er een grijze en gele auto (taxi) over de brug naar je toe komt rijde. als de grijze auto naar beneden (uit het beeld rijd) op de brug begint het schip met toeteren! ik heb ook nog nieuwe info uit de trailer de rechtse helikopter aant het begin van de trailer is een VCN helikopter. Als je goed kijkt zie je hem zelfs van de zijkant! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 je moet echt helemaal stil zijn wil je die boot horen toeteren je moet op het moment kijken (en vooral luisteren) tot dat er een grijze en gele auto (taxi) over de brug naar je toe komt rijde.als de grijze auto naar beneden (uit het beeld rijd) op de brug begint het schip met toeteren! ik heb ook nog nieuwe info uit de trailer de rechtse helikopter aant het begin van de trailer is een VCN helikopter. Als je goed kijkt zie je hem zelfs van de zijkant! dus dat toeteren wil zeggen dat cj het doet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 ik weet niet (ik hoop van wel) maar heb jij het ook al gehoord? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 ik weet niet (ik hoop van wel) maar heb jij het ook al gehoord? ik heb het nieuws het is dat toeren wat je hoort is echt van dat schip!!!!!!!!!!!!!!!!!!dus............ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 ja dus wat?? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 is dat al gezegt? van dat je bij trailer 1 in het begin je huis ziet met je bmx voor het huis? of laten we zeggen is dat wel het huis van cj. nou ff logisch nadenken ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.