maddog Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 ik heb net de misie riot gehaald. maar nu moet ik de straten in om mensen te recruten. hoe doe ik dat ik knal alles weg maar er gebeurt nis . hoe werkt dit level. de walkthrough gaat niet zo ver Reageren
Barcelona Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 De bedoeling is dat je al in het begin geen mensen moet afknallen maar een paar homies moet recruteren. De besturing voor homies te recruteren is: G is negatief. H is positief. Voor de ps2 is de besturing: Pijltje naar boven (postief) Pijltje naar beneden (negatief) En als je nog steeds niet weet wat je moet doen, kan je je savegame uploaden en dan je savegame posten in dit forum. Leest wel eerst de regels. Maar als je sanandreas voor de ps2 hebt, kunnen we jammer genoeg niet helpen met de missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.