Jump to content

MTA:SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Dag allemaal, ik wilde gewoon weten of er nu eigenlijk al multi theft auto voor san andreas is, ik vind massa's oude sites waar op staat dat men eraan werkt, maar nergens of het nu ook effectief bestaat, iemand?

Geplaatst: (bewerkt)

Multi Theft Auto San Andreas is er nog niet.

Ik denk wel dat die ooit zal komen!

Hoord deze topic hier wel?

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:

Ik denk dat je hier gaat kijken, op al je vragen antwoordt kan hebben.

Link: http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=71

Hier vind je nog informatie om up 2 date te blijven. Het is helaas wel in het engels.

Link: http://www.mtavc.com/blog/

Hier is ook nog een link naar de antwoorden van de zoekmachine op "wanneer MTA".

Link: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Searc...ite=Wanneer+MTA

Ik hoop dat ik je genoeg heb geholpen, Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

Via de middelste link van Ruurd31 kom je uit op een blog. Daar staat het volgende:

Long time since last blog post, so I was thinking I could add some news. What I've been working most on lately is anti-cheat. As you know, even the perfect multiplayer game is ruined if the anti-cheat mechanism is poor or non existing, which is why we're doing this before R1. This is the only major thing left to do before release I think.

Er staat dus dat ze momenteel bezig zijn met een anti-cheat functie, en dat dat het laatste is wat moet gebeuren voor de release! Laat ze dit nog even afwerken, en dan kunnen we beginnen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Er staat dus dat ze momenteel bezig zijn met een anti-cheat functie, en dat dat het laatste is wat moet gebeuren voor de release! Laat ze dit nog even afwerken, en dan kunnen we beginnen. ;)
anti-cheat is zeker niet het laatste wat nog moet gebeuren ;)
We've said what we're working on - one area we don't wish to discuss right now and one graphics glitch that we know of various ways to fix.
graphics glitch zullen ze inmiddels wel gefixed (en anders jammer voor de ATIgebruikers...) maarja wat ze met die one area we don't wish to discuss bedoelen ;) iig niet de anti-cheat... Bewerkt: door Azer
Geplaatst:

lol azer, er zijn best veel mensen die een videokaart van ATI hebben hoor(waaronder ikzelf) :Y wil het mta team nog enigzins aandacht trekken moet t wel toegankelijk zijn he :schater:

die glitch is overigens nog niet opgelost; check de blog maar, en de topic over mtasa op gtaforums.

Geplaatst:
lol azer, er zijn best veel mensen die een videokaart van ATI hebben hoor(waaronder ikzelf) :Y wil het mta team nog enigzins aandacht trekken moet t wel toegankelijk zijn he :schater:

die glitch is overigens nog niet opgelost; check de blog maar, en de topic over mtasa op gtaforums.

*hugs Nvidia... :engel:

maarja als ze nou is duidelijkheid geven over de grote van die bug (kan toch makkelijk met een screen/vid?)

gebruik je je blog ook weer ff intensiever = minder zeikende mensjes, plus bugs kunnen wel intressant zijn...

Geplaatst:

als zij (nog) niet weten hoe ze t moeten oplossen, dan weten die gare community gasten t ook niet( oftewel ze hebben er geen verstand van, dat weet jij denk ik ook wel ;) ). daar hebben ze niks aan; die willen een mooi filmpje zien of zelfs een publieke betatest( en uiteindelijk de release zelf).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...