Jump to content

laggen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb een vraag!

kijk als ik loop met men CJ hapert het spel zeer erg!

ik weet niet hoe het komt -> 'k denk dat ik wel dat ik de minimum vereiste heb

Ik denk dat het is dat alle beeld instellingen op hoog staan, maar dat kan je veranderen door op "advanced" te drukken! Maar las ik hier op druk sluit hij SA af en komt er een error!

wie kan me helpen?

Geplaatst:

Je zou je virusscanner uit kunnen schakelen. Dan scant te PC niet meer, het is wel veilig. Schakel alle downloads dan wel uit, voordat je hem uitschakeld.

Ik heb dat ook gedaan, San Andreas loop nu zonder lagety!

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

neen dat is het niet heb ik al uitgezet!

en de error die voor koimt is gta_sa.exe zou iemand me dit filetje door kunnen sturen via mp of zo iets?

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Zethe,

Wij mogen niet bestanden delen, je zou hem van een vriend kunnen vragen. Natuurlijk kun je San Andreas ook opnieuw installeren, dat staat hij weer op de PC.

Sorry, Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

gta_sa.exe is het bestand waarmee je het opstart... Ik denk dat je het gewoon is een keer opnieuw moet installeren, misschien helpt dat wel.

Geplaatst:

heb ik al vele keren gedaan!

Is wel lastig, als ik nu gewoon die setting lager zou kunnen zetten was er geen probleem, maar ik kan niet in die pagina.

Als ik nu een save game van iemand neem, waarvan zijn settings op het laagste staan, heb ik dan ook die lage settings?

Of is er een file die hij me dan kan door sturen? waardoor het wel lukt bij mij

Geplaatst:

Als ik een savegame inzend, maakt dat natuurlijk niet zoveel uit. Dan zet hij hem gewoon op jou settings, dus dat werkt niet.

Als je gta_sa.set eens verwijderd, kan het misschien ook helpen. Het heeft nogal een grote invoeld op het spel, daar hoef je je geen zorgen te maken dat het wegblijft. Nadat je het weer gespeeld hebt komt gta_sa.set gewoon weer op zijn plaats.

Je zei ook dat je op de minimun vereiste speelde, misschien heeft jou PC de juiste specs niet. Vergelijk ze eens met de minimun specs die nodig zijn.

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenbord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Ik hoop dat dit lukt, Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

En kan dit werken?

Als iemand me zijn gta_sa.set door geeft waar de beeldsettings op het laagste staan

kan dit dan helpen bij mij??

Geplaatst:

Het kan helpen de 'anti-hotcoffee' patch te downloaden. dan krijg je bij een langzamere computer geen error meer bij het binnengaan van het 'advanced settings' beeldscherm. deze patch kun je hier downloaden. ik denk dat je de Europese/Australische versie nodig hebt. als het niet werkt, kun je altijd nog een andere versie proberen.

veel succes nog met San Andreas ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...