gta sa freak Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 ik download regelamtig mods voor san andreas van allerlei sites en zo viel mij bijv op dat er makers zijn die heel veel auto mods maken en ook altijd heel goed. waar ik altijd van onder de indruk ben is JVT, die maken altijd erg mooie mods. hebben jullie zo ook je favorieten of kennen jullie ook een site van zo'n maker die erg goed is? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik heb voor auto's 2 Favotiren. Zoals je al zei JVT en Jun. Dat zijn echt 2 helden voor mij. Reageren
Blastov Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik download eigenlijk nooit mods alleen total conversions, de makers van Myriad Islands die wind ik gewoon heel goed Reageren
maarte41 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 IK vind Illispirit de beste, zijn beste mod vind ik Snowball city 2 voor gta 2. Reageren
TommieguN Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik vind Dazla ook erg goed. GTA_Guy heeft ook een enorm mooie Hummer H1 gemaakt. JVT is ook inderdaad goed. Ook mooie mod's heeft DJ_Wichur. Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik slayer en silver007. en _mr_K_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.