ZOrange Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Omdat ik precies een trage pc heb, bestaat hiervoor dan ook een patch dat het happen in het spel minder erg is? En ik heb precies onder vonden dat de besturing van de wagens anders is dan in vc, ze reageren trager heeft dat met men pc te maken of is dat gewoon zo? Reageren
Godrax Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Dat is zo gewoon. Probeer alle grafische setting zo laag mogelijk te zetten en op de laagste resloutie. Reageren
ZOrange Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 ja snap ik ook niet hoeveel reslouties zijn er ik heb er maar 2? Maar als ik andere games speel heb ik meer dan 2? waaraan kan dit liggen Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 als je een trage pc hebt, kun je daar gewoon niets aan doen. je kunt alle beeldschermkwaliteit waarden op z'n laagst zetten. als je wilt weten welke resolutie je nodig hebt, moet je even kijken in het boekje dat bij de pc of bij de monitor zit. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 ja snap ik ook niethoeveel reslouties zijn er ik heb er maar 2? Maar als ik andere games speel heb ik meer dan 2? waaraan kan dit liggen Waarschijnlijk omdat je monitor niet meer aankan, of omdat je computer het niet aankan. Maar hoe hoger de resolutie, hoe zwaarder het spel Misschien helpt het om gta_sa.set te verwijderen. Dat vind je hier: C:\Documents and Settings\[GEBRUIKER]\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Reageren
Godrax Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 De enige manier om een game goed te spelen is: er een game pc van maken. ik zou je aanraden een nieuwe grafische kaart te kopen. Kun je eventjes je computer specs posten? Dan kunnen we misschien zien WAT het probleem is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.