NandroDavids Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Heeft er iemand tips om deze missie te halen? Het wil maar niet lukken. Ik heb steeds 1 deel overgenomen en tijdens het 2e deel ga ik altijd dood. Voordat ik begin aan het 2e deel, ga ik eerst naar Ammu-Nation om een nieuw kogelvrij schild te halen, maar zelfs dat helpt niet. Sweet blijft wel leven, maar ik ga dood. Hoe kan ik deze missie toch halen? NandroDavids (Ik wil hem graag zelf halen, dus niet komen met dat aanvraagtopic ) Bewerkt: 19 december 2005 door NandroDavids Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Je kunt op het dak van de benzine pomp gaan zitten, ze raken je dan moeilijker. Ook kun je een AK-47 of een M4 op zak hebben, dan maak je de mensen makkelijker dood. Je kan ook een minigun gebruiken, deze kun je vinden in het huis waar je in de Dessert terecht komt. Je kunt ook in een hoekje gaan zitten waar ze van 1 kan komen, dan zie je ze en komen zie niet van onverachte hoeken weg. Nog wat dingen die best noodzakelijk kunnen zijn: Heb je de amulance missies gehaald (balkje van health 150%)? Heb je de politie missies gehaald (balkje van amor 150%)? Ik begrijp wel dat je hem zelf wilt halen, daarom wens ik je veel succes! Ruurd31.. Reageren
Barcelona Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Je moet voldoende kogels hebben en neem krachtige wapens mee, bijvoorbeeld de M4, minigun en Ak47. Die zullen veel schade aanrichten en dan hebt je meer kans om de missie te halen. Je kan ook op een huis staan of ergen onderduiken, bijvoorbeeld een auto, in struiken en muren. Als je cheats gebruikt, dan kunnnen deze wapens goed van pas komen. UZUMYMW Als je vijanden dood zijn, dan moet je de wapens op de grond pakken en hebt je meer Ammo. Je kan ook gewoon achter een muur staan en dan je vijanden op wachten en dan schiet je ze 1 voor 1 neer. Succes er mee! Reageren
Little Mister Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 De Molotov Cocktail kan ook nog wel eens effectief zijn. Schakelt zo een groep van 6 uit als ze maar een klein beetje dicht bij elkaar lopen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Er zijn 5 gebieden, die je tijdens die missie kan veroveren. Je hoeft er maar 3 gebieden te veroveren, Sweet moet heel/levend blijven.Heb je die drie gebieden hebt veroverd komt dat niet in beeld. Dus houd je radar goed in de gaten, want er komt een geel blokje op je radar. Nog even over die geweren gesproken, mijn collega's hebben al genoeg tips gegeven. Maar deze is ook wel handig. Ze komen meestal van ver aanwandelen/rennen als je een sniper rifle gereed hebt kun je de eersten van ver al vermoorden. Ruurd31.. Reageren
gta 88 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) je hoeft dusse maar 3 hoods over te nemen kunnen die nog worden trug gejat daar heb ik 3 tips voor 1 gaa een huis binnen 2en eet tent binne gaan 3of jegewoon laten dood schieten 4gaa niet helemaal naar de andre kant van sanadreas want als je hood onder vuur staat dan kan het zo zijn dat je nie top tijd bij je savehuis bent Bewerkt: 19 december 2005 door gta 88 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) daar heb ik 3 tips voor1 gaa een huis binnen 2en eet tent binne gaan 3of jegewoon laten dood schieten 4gaa niet helemaal naar de andre kant van sanadreas want als je hood onder vuur staat dan kan het zo zijn dat je nie top tijd bij je savehuis bent Ehm, dit zijn toch echt 4 tips Tip 1 & 2: Wat heb ik eraan als ik een huis of een eettent binnenga, daar kan ik toch geen Balla's neerschieten? Tip 3: Als ik me gewoon dood laat schieten, is de mission failed. Tip 4: Tijdens de missie wordt er echt geen hood van mij overgenomen. Als dit wel zo was: ik kan niet kiezen welk gebied ik overneem, ik moet in deze missie sowieso Idlewood overnemen. Toch bedankt dat je me probeert te helpen! NandroDavids Bewerkt: 19 december 2005 door NandroDavids Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Hey Davids, GTA88 bedoelt, als je hood aangevallen wordt. Word je aangevallen en je zit in een ander wereld deel (SF,LV) dan gebruik je 1 van de 4 tips. Dan is je "gangwar" afgelopen, dan is je hood gewoon nog van jou . Heb je nog tips nodig? Ik heb er nog wel 1 om gratis wapens te krijgen, verzamel de horseshoes, hiddensprays of de Obs. Dan heb je de gratis bassis en top wapens . Ruurd31.. *Edit: Mooi, Nandro Davids, heel goed werk. Ik ben blij voor je, heel veel succes verder! Bewerkt: 19 december 2005 door Ruurd31 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Allemaal bedankt voor de tips, ik heb hem net gehaald. Kan ik weer verder spelen... NandroDavids Reageren
gta 88 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 grove street voor life men !!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
djbackdoor Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Je moet veel munitie hebben. Je moet bemaning hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.