Wauzie Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Officiële GTI release!!! Grand Tani Islands is een nederlandse total conversion mod voor GTA SA. Ontwikkeld door het modding team van GTAForum.nl De orriginele SA map wordt vervangen door onze zelfgemaakt map. We hebben een nieuwe eiland, nieuwe gebouwen, nieuwe missies en nog veel gemaakt. Kortom, genoeg om een hoop lol aan te beleven! Screenshots Download GTI GTAGames.nl
Bradley H. Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Veel Plezier, namens de hele GTI crew . Hierbij wil ik ook graag alle GTI leden bedanken voor hun maandenlange inzet. Jarno Jorge_F Aad Burpicane Gangster28 Kaaspizza Rick_mense Wiepie Big Bear Blaster Gizmo Twenty Eyes Matiscus JGuntherS wizkid4590 HUNTER Savage25 Daddypimp Achille En natuurlijk niet te vergeten onze Wauzie en Eclipse. De volgende keer zie we GTI samen met de prachtige mod: Myriad Islands . Nogmaals veel Plezier, Bradley H.
Aad Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 En dan nu op naar de GTI en Myriad Merge ik zal Gforce wel ff PM zenden over de release en dan komt alles wel goed kwa coordinaten.
PizzaTonno Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Jeej eindelijk =D veel plezier ermee
wizkid4590 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Veel plezier met spelen!!!!!
Mania-92 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Och god lanceer me nooit meer zo vroeg: 1. Veel typefouten 2. Spookstad, auto's rijden door het water. 3. Naar mission failed daar bij dat hotel, is de marker weg. oftewel ik vraag me af hoe goed dit getest is.
need my speed Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Als hij zo buggie is... Maar welke missies heb je allemaal en van wie?
Mania-92 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Eerst moet je zo'n missie van iemand doen. (naam vergeten) (zonder cheats volgens mij onhaalbaar) Dan moet je bij een of andere Alex gaan racen in een infernus ook bar moeilijk. Dan kun je uit 3 voertuigen kiezen om te racen ik koos de quad vlieg tegen een boom: "Mission Failed" weg marker. Dus moest ik weer nieuw game. Bewerkt: 19 december 2005 door M-92
Jarno Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik mis me naam in Bradley's post .
need my speed Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 @ GTI crew of iemand anders die het weet: Welke missies heb je nou allemaal en van wie?
Jarno Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Zo goed ? . Niet eens onderstreept . Nee grapje dankje Wauzie
gangster28 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Eerst moet je zo'n missie van iemand doen. (naam vergeten) (zonder cheats volgens mij onhaalbaar)Dan moet je bij een of andere Alex gaan racen in een infernus ook bar moeilijk. Dan kun je uit 3 voertuigen kiezen om te racen ik koos de quad vlieg tegen een boom: "Mission Failed" weg marker. Dus moest ik weer nieuw game. Hij is zonder te cheaten uit te spelen heb ik zelf ook gedaan.
Eclipse Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Hmm over die missies..Ik heb bij de interne release alles goed laten testen..heb ik heb zelf ook veel getest..Raar dat het toen door niemand is opgemerkt....
need my speed Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 @ GTI crew of iemand anders die het weet:Welke missies heb je nou allemaal en van wie? Ahum...
Recommended Posts