Typhoon Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Jarno Jorge_F Aad Burpicane Gangster28 Kaaspizza Rick_mense Wiepie Big Bear Blaster Gizmo Twenty Eyes Matiscusjava script:emoticon('', 'smid_20') smilie JGuntherS wizkid4590 HUNTER Savage25 Daddypimp Achille En natuurlijk eclipse bradley h en wauzie en wie ik vergeten ben! Allemaal bedankt! Voor deze mod hier heb ik lang op gewacht bedankt!
need my speed Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ja, dat is waar, alleen hij is geloof ik erg buggie...Maar wie beantwoord m'n vraag is? Ik weet het, ik ben nieuwsgierig. @ GTI crew of iemand anders die het weet:Welke missies heb je nou allemaal en van wie?
Aad Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 De meeste bugs waren al bekend. maar die zijn helaas nog niet opgelost en ook zoals Eclipse al zij tijdens de interne beta is weinig tot bijna geen bugs uitgekomen hoor ja de tijden waren wel aan de korte kant maarja als je het goed deed hielt je nog wel wat seconden over. maarja ook die eerste missie met Paddy en die motor ja het is moeilijk maar redelijk haalbaar als je een goede lijn heb in het ophalen van packages en ja van het dak af jumpen is een kunst ik ben altijd al bijna dood als ik benenden ben maar ik heb nu beetje manier gevonden beetje rondjes draaien met de motor val jhe minder snel. en voor de mensen die het traag vinden gaan op de GTAGAMES.nl link kunnen mij PM zenden voor alternatieve link die op zen minst wel 150kb/sec zzal gaan.
need my speed Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik word hier steeds nieuwsgieriger, iemand weet toch wel welke missies hij / zij / andere mensen hebben gemaakt? En van wie. En wat je er moet doen. En de missie namen... Geen complete walktrough hoor, maar gewoon wat info.
Mania-92 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Waarom zijn die missies dna zo moeilijk ik doe nooit missies en ik ben niet de enige. Je had ze op zijn minst toch niet allemaal zo lastig hoeven maken. Een ander iets is als je bijv aan komt rijden door een poortje en dan komt het volgende poortje rechts van je en dan staat er bijv een muur tussen en meot je helemaal omrijden.
kortman_8 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik denk, ik ga eens kijken of GTI er al is, ik zie hem staan, download hem. Alles gaat goed, krijg ik dit.
need my speed Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik word hier steeds nieuwsgieriger, iemand weet toch wel welke missies hij / zij / andere mensen hebben gemaakt? En van wie. En wat je er moet doen. En de missie namen... Geen complete walktrough hoor, maar gewoon wat info. Kom nou jongens...
Mania-92 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik denk, ik ga eens kijken of GTI er al is, ik zie hem staan, download hem. Alles gaat goed, krijg ik dit. Readme gevolgd?
kortman_8 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik denk, ik ga eens kijken of GTI er al is, ik zie hem staan, download hem. Alles gaat goed, krijg ik dit. Readme gevolgd? Ja
gangster28 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Ik denk, ik ga eens kijken of GTI er al is, ik zie hem staan, download hem. Alles gaat goed, krijg ik dit. Readme gevolgd? Ja Zeker backup gemaakt?(had big bear ook.) Bewerkt: 19 december 2005 door gangster28
Flame^ Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Iedereen die er ook maar aan heeft meegwerkt: Top! Aan de screens te zien ziet het er erg mooi uit. Ik ben hem nu zelf aan het downloaden/installeren. Geeft het enige problemen als mijn spel al is gemod?
Achille Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Tip: als die 1ste missie niet lukt met motor.. dan gebruik je toch gwn jetpack
Crifox Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Iedereen die er ook maar aan heeft meegwerkt: Top! Aan de screens te zien ziet het er erg mooi uit. Ik ben hem nu zelf aan het downloaden/installeren. Geeft het enige problemen als mijn spel al is gemod? Je haalt me de woorden uit de mond, moet het een clean install zijn ?
Bradley H. Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ligt eraan welke archiefen je gemod hebt, als SA "werkt" dan zou hij het ook moeten doen als je alles eroverheen gooit. Als je ziet dat hij het niet doet, weet je meteen waar het probleem zit.
Wauzie Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Het beste is gewoon om je clean sa te kopieren en daar de mod op te draaien. @Kortman_8, volgens mij heb jij alleen-lezen niet (goed) van je sa folder gehaald....haal dat even eraf en draai de gti-wizard opnieuw.
Recommended Posts