Flame^ Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Bij mij werkt het wel, erg goed gedaan. Toch is er iets mis. Bij de 2de missie moet je racen en ik zie rechtsonder een zwart vierkantje dat wit omrand is. Wat heeft het voor nut, want er staat bij mij niks in..?
Matiscus Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Ik heb hem zelf getest. Ja er zijn idd mss nog wel bugs. Maar het is heel moeilijk om zo iets op een paar maand in elkaar te steken. Wij doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te doen. Bij de volgende release zit men gebouw ook En de missie is zeker haal baar. Heb hem zelf al gedaan. * Ik klink net wauzie * Bewerkt: 19 december 2005 door Matiscus
Jarno Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Tip: als die 1ste missie niet lukt met motor..dan gebruik je toch gwn jetpack Zelfs dat lukte me niet :$
Godrax Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ja het is wel moeilijk bij de eerste missie als je dan naar boven te gaan om dan naar die persoon te gaan omdat die te dicht bij de deur staat. Maar ja: beta = beta
need my speed Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik word hier steeds nieuwsgieriger, iemand weet toch wel welke missies hij / zij / andere mensen hebben gemaakt? En van wie. En wat je er moet doen. En de missie namen... Geen complete walktrough hoor, maar gewoon wat info.
Matiscus Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 De missies dat ik getest heb moet je eerst bij een vriend gaan. Voor die moet je dan pakjes ofzo ophalen in gans GTI.
Blastov Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik heb een probleem, ik wil GTI van gtagames downloaden maar ik kan niet inloggen dan zegt de site 'Deze gebruikersnaam kan niet worden gevonden in de database' (of iets dergelijks) Iemand idee ?
Velaro Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik vind de mod zeer mooi maar alleen vind ik dat de grasvelden soms wat leeg staan
wizkid4590 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Ik heb een probleem, ik wil GTI van gtagames downloaden maar ik kan niet inloggen dan zegt de site 'Deze gebruikersnaam kan niet worden gevonden in de database' (of iets dergelijks) Iemand idee ? Hmm... vreemd Bewerkt: 19 december 2005 door wizkid4590
gangster28 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik vind de mod zeer mooi maar alleen vind ik dat de grasvelden soms wat leeg staan Als je het over de grote gras vlaktes heb dat moet nog vol gebouwd worden.
Upstream Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Jammer, bij mij slaat mapcleaner alsmaar vast. . En ik wil het zo graag zien.
burpicane Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 als je map cleaner gestart hebt moet je gewoon ff niks met je pc doen het is namelijk nogal crash gevoelig
AmsterdamBoy Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik krijg zo'n Niet Verzenden error.
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik heb een probleem, ik wil GTI van gtagames downloaden maar ik kan niet inloggen dan zegt de site 'Deze gebruikersnaam kan niet worden gevonden in de database' (of iets dergelijks) Iemand idee ? Je heb een apparte account op gtagames als het goed is. Miss had je daar een ander wachtwoord. Ik heb daar zelfs een hele oud username nog. Miss is dat het probleem. Over GTI zelf. Jammer dat het bij zoveel mensen niet lukt. Ik heb het zelf op een andere manier moeten doen. Maar dit is pas een beta. Ik hoop dat het nog veel mooier word. GizmO
Aad Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Voor alle mensen die problemen hebben met het downloaden via gtagames.nl mirror kunnen mij een PM sturen en dan geef ik jullie een alternatieve link die misschien nog sneller is en ook geen inlog systeem voor nodig is naja nog niet omdat ik het nog niet op me site heb gezet alleen maar heb geupload nou succes iedereen en je zal zien als Wij joinen met myriad islands dat het super word.
Recommended Posts