Jump to content

[GTI] v0.1 Release


Wauzie

Recommended Posts

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Matiscus

    14

  • need my speed

    8

  • wizkid4590

    7

  • Wauzie

    6

Ik vind het een zeer coole mod

Maar de missies zijn nogal onhaalbaar...

En er zitten nog bugs in , maar dat is niet zo erg :)

Wat wel een beetje erger is , is dat de bomen op het stunteiland , hebben iets te veel solid... soms knal je in open lucht tegen een boom aan die 5 meter verderop staat... maar voor de rest

Supermod!

Link to comment
Delen op andere websites

En dan nu op naar de GTI en Myriad Merge :puh: ik zal Gforce wel ff PM zenden over de release en dan komt alles wel goed kwa coordinaten.

could someone translate for me please ?

well done on getting this release out before xmas, this is one hell of a nice mod guy's ........... :klap:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap iets niet, ik hebt de mod gedownload en nu staat er een Internet Explorer logo bij download.

Dus mijn vraag is hoe zet je die mod in het spel? En hoe kan ik voorkomen een Internet logo te zien?

Link to comment
Delen op andere websites

En dan nu op naar de GTI en Myriad Merge :puh: ik zal Gforce wel ff PM zenden over de release en dan komt alles wel goed kwa coordinaten.

could someone translate for me please ?

well done on getting this release out before xmas, this is one hell of a nice mod guy's ........... :klap:_O_

And then know the Merge of GTI and Myriad island. He send you a Pm for talking about the release and coordinates.

Sorry for my bad english. I'm a n00b in that. ;)

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap iets niet, ik hebt de mod gedownload en nu staat er een Internet Explorer logo bij download.

Dus mijn vraag is hoe zet je die mod in het spel? En hoe kan ik voorkomen een Internet logo te zien?

Please wilt iemand me helpen? Ik wil zo graag GTI mod spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...