Jump to content

[GTI] v0.1 Release


Wauzie

Recommended Posts

Mijn models zijn allemaal weg door chrash van harde schijf. Maar ik ben al overnieuw begonnen. Maar ik wil jullie nog veel plezier wensen met GTI. Ik hoop dat je je vermaakt in de mod. Gelijk ik doe. En de missies zijn wel haalbaar!!

Heb je geen backup gemaakt ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Matiscus

    14

  • need my speed

    8

  • wizkid4590

    7

  • Wauzie

    6

  • 2 weken later...

ik heb gti gedownload en gespeelt bij een vriend!! toen wouw ik wat lol en downloade de noob mod!!

nu doet gti het niet meer!! ik heb alle backup file's van GTAGAMES.nl downloads gedownloads en nu doet hij het nog steeds niet!! ga crasht bij het laadscherm na newgame/loadgame!! WA MOEK DOEN??

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gti gedownload en gespeelt bij een vriend!! toen wouw ik wat lol en downloade de noob mod!!

nu doet gti het niet meer!! ik heb alle backup file's van GTAGAMES.nl downloads gedownloads en nu doet hij het nog steeds niet!! ga crasht bij het laadscherm na newgame/loadgame!! WA MOEK DOEN??

San Andreas verwijderen en opnieuw installeren. ;) En als je GTI weer wilt installeer je die ook weer.

Trouwens GTI + een GTA mod WERKT NIET!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

ok bedankt maarem... ik weet niet veel over gta sa op de pc & mods maarem hoe zit dat dan in de off trailer dan komt er een menu waar een truck uit word gespawmt?? is dat dan niet de nOOb mod?

Link to comment
Delen op andere websites

In de Trailer word IDD noob mode gebruikt maar in de officiele release die er over paar maanden pas komt zal GTI bij myriad zitten en worden de missies gecombineerd met myriad en zal er dus geen noobmode meer worden gebruikt misschien komt wel een aangepaste versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand die verstand van modden heeft kan een mod makkenlijk samenvoegen. Het is alleen veel werk.

En aangezien de maker van de n00bmode eclipse >>> Door wauzie: (en ik!) :puh:<<< is, en de scripter van GTI ook eclipse is heeft hij de n00bmode zelf toegevoegt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik weet niet of dit het topic is om een mening over GTI te geven, maar ik vond het echt, sorry dat ik het zeg een mislukking, geen énkel voertuig is vervangen, er zitten maar 5 missies in, na de laatse loopt het nog vast ook als je met de fiets het dak afspring, verder rijden de auto's niet eens op de wegen, de wegen zijn totaal leeg, en er staan wel zóveel lantaarnpalen dat het meer een disco lijkt dan een stad. Ik vind 5 missies waarvan allemaal racen ook echt afgezaagd, en dat het gewoon CJ is, alleen aangepast via gym en kledingzaak vind ik ook wel erg primitief, is dáár nu zó lang aan gewerkt?

Ik heb alle missies zonder codes/cheats gehaald, maar je moet ze allemaal minstens 50 keer doen voor ze lukken, één foutje en het kan niet meer. De marker verdwijnt bij dat racegedram als je van je quad afvalt of uit de auto stapt, verder vind ik het erg onrealistisch dat je voertuig verandert.

Auto's rijden ook in het water, als je een vliegtuig spawnt, je gaat vliegen springt eruit kan je parachute niet open, het spel doet niet aan wheelies, stoppies, 2-wheel bonussen, echt sorry, maar dat vind ik echt gewoon een blunder. Je kan niet eens even lekker in het rond gaan schieten, omdat je eerst perongeluk een politieauto tegen moet komen wat al bijna nooit gebeurd. Ik hoop wel dat de (mogelijke) volgende versie stukken beter is dan deze mislukking.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...