DenkaanHenk Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Hij doet het niet bij mij. Ik krijg een foutmelding bij het leegmaken van de Files vlak na Vehicle. Hoe kan dit ? Kan iemand asjeblieft de hele uitleg geven ? Ik wil het zo graag. Ik heb V2.0 van San Andreas ligt het daar aan ? Hulp nodig A.U.B
Advancegta Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Hij doet het niet bij mij. Ik krijg een foutmelding bij het leegmaken van de Files vlak na Vehicle. Hoe kan dit ? Kan iemand asjeblieft de hele uitleg geven ? Ik wil het zo graag. Ik heb V2.0 van San Andreas ligt het daar aan ? Hulp nodig A.U.B ja daar ligt het aan downgrade hem even
DenkaanHenk Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Laat Maar. Het is Gelukt ! Bewerkt: 8 oktober 2006 door denkaanhenk
De Stofzuiger Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Hoe installeer je het eigenluk?
wizkid4590 Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 GTA SA installeeren (v1.0) dan de beta downloaden en die installeeren volgens de readme (EERST DE MAPCLEANER DRAAIEN!!!)
meetlat Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Als ik me nog goed herriner was 't grote rommel die zooi, was er vroeger ingeraakt want khad paswoord gevonden het begon met een P en eindigde op AS he
PizzaTonno Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Wat heeft dit voor waarde aan dit topic. En gefeliciteerd dat je het paswoord wist man, koop een taart en vier het met je huisdieren ofzo. -_-;
Matiscus Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Als ik me nog goed herriner was 't grote rommel die zooi, was er vroeger ingeraakt want khad paswoord gevonden het begon met een P en eindigde op AS he Dit heeft niks met het topic te maken. En als ik jou was zou ik me alvast maar wat beginnen inhouden want zo goed sta je er niet voor. Het maakt toch niet meer uit welk wachtwoord het was. GTI z'n beveiligd subfora is namelijk al bijna een jaar verdwenen...
Wrieh Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 soory maar ik kan em neit downloaden. als ik 0op de link klik kom ik op gtagames.nl terecht??
Wazuup Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 GTI is een hele tijd geleden gefuseerd met Myriad Islands, een grote modification die op gtaforums.com een eigen subforum heeft. Hierin staat ook het volgende topic: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=261874 Hier kun je de laatse versie van Myriad Islands downloaden, waarschijnlijk zit hier ook GTI bij maar dat kan ik helaas niet met zekerheid zeggen.
hesoyam Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) ik word egt gek want als ik naar gta sa user files ga en ik haal allen lezen eraf en ik druk op toepassan en dan op oke. Kijk ik even later terug en zie ik dat dat het vakje bij allen lezen weer is aangevuld???? en als ik het spel op start en ik zie staan gti en ik druk op new game krijg ik dat gezeik van dat er een fout is in gta sa.exe Please help me PS Ik heb mijn versie 2.0 gedowngrade naar versie 1.01 is dat beter????? Bewerkt: 12 maart 2007 door hesoyam
Recommended Posts