ZOrange Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Hallo 'k heb nog niet lang Service Pack 2 en ik zit al met een probleem hoe kan je die virus scan uit zetten zou het echt niet weten! Kan iemand me helpen AUB Mss als ik hem kan uitzetten hakt men SA niet meer ( hoop ik:d) Reageren
Upstream Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Als je je virusscanner wilt uitzetten moet met de linkermuis knop op het icoontjes in de rechteronderhoek klikken en dan iets van "close virusscanner" of "auto-prodectie uitzetten". Dit kan ook door naar confuguratie scherm te gaan, daar op beveilegings center klikken en het daar uitzetten. Hopelijk heb ik je kunnen helpen Reageren
ZOrange Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 je kan die daar toch niet uitzetten? Reageren
Kraay Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 je kan die daar toch niet uitzetten? Bij SP2 zit geen virusscan, dus als jij zelf geen virusscan geinstalleerd hebt, zit er geen virusscan op. Heb je er wel een geinstalleerd, staat ie zoals DMWTM30 al zei rechtsonder. Zo ziet dat er bij mij uit(afhankelijk van je virusscan ziet het pictogram er anders uit): Reageren
ikt Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) hmm.... ik had dit ook een keer gedaan en ik had opeens 4 spyware op m'n pc.... EDIT vergeet deze post, het was autoprotection Bewerkt: 20 december 2005 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.