Skimmer Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Heej helllooo.. Ik heb dus schijnbaar echt een probleem met de scholen Nu is het weer de circle airstrip die niet lukt. Zou iemand hem aub even zonder cheats (niet dat nodig is ) en zo willen halen voor me ?? Graag alleen die, niet alle andere, eerst kijken of ik toch nog wat zelf kan halen Hier staat ie: http://rapidshare.de/files/9455096/GTASAsf1.b.html Alvast bedankt Bye bye
Ruurd31 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Ik doe hem wel even. Ruurd31.. *Edit: Gehaald: Alles staat tot nu toe op goud, ook de opdrachten die je al gedaan had. Uiterraad heb ik geen cheats gebruikt. Zie de bijlage voor de savegame (hieronder)! Ik wens je veel succes verder, Ruurd31.. Bewerkt: 19 december 2005 door Ruurd31
Skimmer Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Eej sorry dat ik er nu pas mee kom.. maar.. Wil je circle airstrip and land dan ook even voor me halen, want die lukt me dan vast ook niet.. Srry edit: Bedankt ) >>> Door Dizzee: Savegame aanvraag goed gekeurd, slotje. <<< Bewerkt: 19 december 2005 door Dizzee
Recommended Posts