novita Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Hallo iedreen Ik was GTA Rumble aan het spelen (multiplayer mod voor SA). Toen ineens crashte het spel, pc opnieuw opgestart, het spel werkte niet meer. Ik zag het cd-tje draaien, lampje dvd-drive ging aan, nu zou die moeten opstarten, maar nee, niks. Toen opnieuw geinstalleerd en weer het zelfde verhaal help! Reageren
Wesley Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik stel voor dat je beter die Multiplayer mod voor GTA SA eraf gooit!! Het kan ook wezen dat jij die mod verkeerd hebt geinstalleerd! Reageren
Godrax Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Probeer alle files uit die oude map te smijten. Die map vind je bij c:/program files/rockstar games . Smijt uit die map de map San Andreas eruit en probeer San Andreas opnieuw te instaleren. Als het nog niet lukt probeer dan om San Andreas onder een andere map te instaleren. Als je de instatie start dan moet je een andere map kiezen bv. c:/program files/EAgames/Gta Sanandreas. Succes Reageren
novita Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 ik heb de hele map al verwijderd Reageren
Wesley Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) ik heb de hele map al verwijderd Heb je de GTA Mod ook al verwijderd?? Trouwens , Welcome bij de forum! Bewerkt: 19 december 2005 door Wesley_GTA Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Nou, als je de hele map hebt verwijderd en hij het nog niet doet, stel ik voor dat je hem weer eens opnieuw installeerd. Als het dan nog niet werkt, moet je je schijf een opruimen, defragmenteren enzo. Als het dan nóg niet werkt, vertel dat hier dan even... Reageren
Godrax Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Probeer hem dan in een andere map te instaleren Reageren
novita Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 alle mods, trainers etc verwijders Reageren
novita Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Hallo mense Ik heb me eigen GTA Backup-tool gemaakt, die populaire mods verwijderd. Superhandig als je het spel niet weer helemaal op nieuw wil installeren. Je kunt hem hier downloaden: SA Backupper 1.0 owja er zitten wat limieten aan Rapidshare dus jullie moeten het maar ff uitzoeken Bewerkt: 20 december 2005 door novita Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Hey Novita, goed werk man !!! Offtopic: Je kunt hem misschien naar Joriz posten. Dan zet hij hem misschien wel op GTAGames.nl en dan kan de hele wereld hem downloaden. Dan is hij altijd download baar en kun je hem gebruiken als het mis gaat! Ontopic: Het is een bestandje gemaakt met RAR (inpakprogramma), die heb je wel nodig om hem uit te pakken. Door WinRar bij google in te voeren, dan vind je hem wel . Ruurd31.. Bewerkt: 20 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Godrax Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Meer bepaald sites zoals www.winrar.be of www.winrar.nl Het is de trail versie maar het eenigste dat je van die trial ziet is telkens een ventertje als je een winrar bestand opent dat je moet wegklikken. Bewerkt: 21 december 2005 door GtaThomas Reageren
novita Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 waar hebbe jullie het over ik weet ook wel dat het is ingepakt met winrar hoor Reageren
Godrax Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ja maar heb je nu het probleem nog? Reageren
novita Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 nee het is over door me eige progje Reageren
Godrax Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Goed. Dit programmetje is echt goed. Ik vond een paar files nier meer en nu is alles gefixt. Staat hij al bij GtaGames? P.S. Bij merkt het programmatje niet ik instaleer het in sa map en alles blijft gewoon staan Bewerkt: 22 december 2005 door GtaThomas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.