Jump to content

GTA start niet meer op

Recommended Posts

Geplaatst:

8) Hallo iedreen 8)

Ik was GTA Rumble aan het spelen (multiplayer mod voor SA). Toen ineens crashte het spel, pc opnieuw opgestart, het spel werkte niet meer. Ik zag het cd-tje draaien, lampje dvd-drive ging aan, nu zou die moeten opstarten, maar nee, niks. Toen opnieuw geinstalleerd en weer het zelfde verhaal :bonk: help!

Geplaatst:

Ik stel voor dat je beter die Multiplayer mod voor GTA SA eraf gooit!!

Het kan ook wezen dat jij die mod verkeerd hebt geinstalleerd!

Geplaatst:

Probeer alle files uit die oude map te smijten.

Die map vind je bij c:/program files/rockstar games . Smijt uit die map de map San Andreas eruit en probeer San Andreas opnieuw te instaleren.

Als het nog niet lukt probeer dan om San Andreas onder een andere map te instaleren.

Als je de instatie start dan moet je een andere map kiezen bv. c:/program files/EAgames/Gta Sanandreas.

Succes

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb de hele map al verwijderd :puh::bonk:

Heb je de GTA Mod ook al verwijderd??

Trouwens , Welcome bij de forum!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:

Nou, als je de hele map hebt verwijderd en hij het nog niet doet,

stel ik voor dat je hem weer eens opnieuw installeerd.

Als het dan nog niet werkt, moet je je schijf een opruimen, defragmenteren enzo.

Als het dan nóg niet werkt, vertel dat hier dan even... :puh:

Hallo mense

Ik heb me eigen GTA Backup-tool gemaakt, die populaire mods verwijderd. Superhandig als je het spel niet weer helemaal op nieuw wil installeren.

Je kunt hem hier downloaden: :engel:

SA Backupper 1.0

owja er zitten wat limieten aan Rapidshare dus jullie moeten het maar ff uitzoeken :D

Bewerkt: door novita

Hey Novita, goed werk man ;) !!!

Offtopic:

Je kunt hem misschien naar Joriz posten. Dan zet hij hem misschien wel op GTAGames.nl en dan kan de hele wereld hem downloaden. Dan is hij altijd download baar en kun je hem gebruiken als het mis gaat!

Ontopic:

Het is een bestandje gemaakt met RAR (inpakprogramma), die heb je wel nodig om hem uit te pakken. Door WinRar bij google in te voeren, dan vind je hem wel ;) .

Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31

Meer bepaald sites zoals www.winrar.be of www.winrar.nl

Het is de trail versie maar het eenigste dat je van die trial ziet is telkens een ventertje als je een winrar bestand opent dat je moet wegklikken.

Bewerkt: door GtaThomas

Goed.

Dit programmetje is echt goed.

Ik vond een paar files nier meer en nu is alles gefixt.

Staat hij al bij GtaGames?

P.S. Bij merkt het programmatje niet ik instaleer het in sa map en alles blijft gewoon staan

Bewerkt: door GtaThomas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...