ZOrange Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 hallo! weet er iemand waar een garage staat liefst één waar meer dan 1 auto in kan. Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Hey zethe! Bij de meeste huizen die je kunt kopen kunnen wel 2 auto's in de garage gezet worden. Volgens mij kan het ook bij het huis van CJ, alleen moet je dan niet te grote auto's nemen. Ik kan zo niet opnoemen welke huizen onder andere, want ik heb San Andreas niet meer op de pc staan. Ik heb wel een kaart waarop alle gebouwen staan die je kunt kopen, dat is deze: Veel succes nog met San Andreas! Reageren
Shorty_D Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Let wel op dat je er niet teveel inzet dus dat je inprincipe gaat persen om het maar allemaal in te krijgen want dan heb je misschien als je een auto,motor of een ander voertuig wilt pakken geen enkel voertuig meer om weg te gaan. Reageren
ZOrange Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 ik ben nu toch al bij vele huizen geweest die ik gekocht heb en er is geen garage aan?? maar er is wel plaats voor een wagen naast het huis. Maar die kan je toch niet gebruiken als garage (parkeer plaats), want na dat je je spel terug laad is hij dan weg Reageren
ballas Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 in het huis van cj en naast de garage van cesar kan je 4 auto's achterlaten. ook dicht bij het huis van millie perkings kan je ook een huis kopen om 4 auto's in te steken,en bij de vliegschool. het kan zijn dat er nog zijn maar die komen heel even niet in mij op. Reageren
ZOrange Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2005 kan je aub een mapje maken waar die allemaal liggen? aub ballas, dat zou echt leuk zijn! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Je kan bij alle huizen waar je verplicht ben om gekomen te zijn zoiezo wel 2 auto's kwijt, ik ben trouwens nog nooit een huis tegengekomen met 2 garage's. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ik heb ook nog wel een kaartje, er zijn wel meer huizen. Deze weet ik uit mijn hoofd, je bent alle huizen verplicht om te kopen als je voor de 100% gaat. Bij de rode stip moet je zijn voor een huis met de garage, hier is het kaartje: Veel plezier, Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.