Dizzee Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Zeer leuk voor je, maar er zijn mensen die wel wat hebben aan die tips en dan hebben we een reactie als de jouwe al helemaal niet nodig. Post de volgende keer wat zinnigs. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) en hoe doe je dit dan op de pc?? Met Return/enter pak je de basketbal op. Dan kun je lopen dat is gewoon zoals je altijd loopt. Schieten die je met spatie. Junken doe je als je op de korf afloopt en spatie indrukken. Ruurd31.. Bewerkt: 24 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Maar ik kan nergens een potje basketballen, geen bal te vinden!!!! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Heb je gesaved in Madd Dogg's Crib, zoja dan kan je nu niet meer basketballen. Reageren
Goliat Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 2 & 3 had ik zelf al uitgevonden 1 wist ik nog niet dus bedankt!!!! Reageren
wiebje Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 maar als je het spel dus een x hebt opgeslagen in mad doggs crib dan kan je NOOIT meer in het spel basketballen? ?? Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Bij sommigen mensen is het zo en bij anderen dan weer niet. (waaronder bij mezelf) Reageren
iLoveGta Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 maar ik heb die trucs gevonden maar zijn er nog meer dat kan he ... Reageren
bedlam Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 hoe kan je op de pc versie je parachute tevoorschijn laten komen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Er is ook een Basketbal Challenge, als je basketballen gaat komt dat vanzelf linksboven in het beeld hoe je starten moet. Zelf heb ik die Challenge nog niet gedaan, maar hij is er wel. Uiterraad telt hij niet mee voor de 100%. Ruurd31.. Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 hoe kan je op de pc versie je parachute tevoorschijn laten komen? Met de scroller van je muis kan je tussen slots in je inventory wisselen totdat je een parachute op je rug ziet. ( kan enkel wanneer je een parachute hebt gevonden of de vliegschool hebt uitgespeeld en je in een vliegtuig stapt) Om je parachute te openen moet je op de linkermuisknop drukken, zelfde toets waarmee je schiet dus. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Er is ook een Basketbal Challenge, als je basketballen gaat komt dat vanzelf linksboven in het beeld hoe je starten moet. Zelf heb ik die Challenge nog niet gedaan, maar hij is er wel. Uiterraad telt hij niet mee voor de 100%.Ruurd31.. Ik quote mijzelf even om door te gaan over die challenge. Als ik die challenge wil starten krijg ik dit: Weet iemand misschien hoe je deze challenge start? Met <linker shift> kun je een truckje doen met de bal. Ruurd31.. Reageren
bedlam Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 hoe kan je op de pc versie je parachute tevoorschijn laten komen? Met de scroller van je muis kan je tussen slots in je inventory wisselen totdat je een parachute op je rug ziet. ( kan enkel wanneer je een parachute hebt gevonden of de vliegschool hebt uitgespeeld en je in een vliegtuig stapt) Om je parachute te openen moet je op de linkermuisknop drukken, zelfde toets waarmee je schiet dus. dankjewel voor de reactie btw.ik kom ook van belgie Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) Er is ook een Basketbal Challenge, als je basketballen gaat komt dat vanzelf linksboven in het beeld hoe je starten moet. Zelf heb ik die Challenge nog niet gedaan, maar hij is er wel. Uiterraad telt hij niet mee voor de 100%. Ruurd31.. Ik quote mijzelf even om door te gaan over die challenge. Als ik die challenge wil starten krijg ik dit: Weet iemand misschien hoe je deze challenge start? Met <linker shift> kun je een truckje doen met de bal. Ruurd31.. Hmmm, volgens mij wilt mmb zeggen:midelste muis knop heb je dat al eens geprobeerd ? Bewerkt: 25 december 2005 door Tim Van Vynckt Reageren
Mpp Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 naast sweets huis is ook een basketball veld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.