gybrus Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Was voor school effe in mijn geschiedenis boek aan het bladeren en kwam toen een mooi grieks gebouwtje tegen. Het was geloof ik een oude tempel. Ik 3dstudio max aangezet en beginnen modden. Na een tijdje heb ik dit resultaad. Afbeelding 1: Afbeelding 2: Wat vinden jullie er van? en als je al cijfertjes wilt geven is dat goed. Ps: Hij is nog niet getextureerd. Reageren
Achille Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik vind het niet echt mooi.. en ik zou iets met het dak doen als ik jou was Reageren
gybrus Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Ja ik ga het dak nog veranderen nogal saai. Komen wel van die griekse tekeningen op. zoals soldaatjes die vechten. ik laat later een voorbeeld zien als ik een voorbeeld kan vinden. EDIT: Ik heb een voorbeeld gevonden. Afbeelding: Niet zo groot maar het is te zien. Je moet naar de linkse kant kijken zulke tekeningetjes bedoelde ik. En weet iemand hoe je zo'n trappetje maakt zoals op de afbeelding? EDIT2: Ik heb mijn dak al een beetje aangepast. Is al een stuk beter vind ik. Afbeelding: Bewerkt: 19 december 2005 door gybrus Reageren
Blastov Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Gaat, pilaren kunnen beter Zoals je op die 'blue-print' al ziet is een pilaar van de onderkant dik en word die steeds smaller Dak is ook erg simpel en hij is high poly zo te zien 5.6\10 Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Als hij nog in opbouw is vind ik hem goed, tot hier toe. Maar als hij afgewerkt is vind ik hem niet mooi. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Ja ik ga het dak nog veranderen nogal saai.Komen wel van die griekse tekeningen op. zoals soldaatjes die vechten. ik laat later een voorbeeld zien als ik een voorbeeld kan vinden. EDIT: Ik heb een voorbeeld gevonden. Afbeelding: Niet zo groot maar het is te zien. Je moet naar de linkse kant kijken zulke tekeningetjes bedoelde ik. En weet iemand hoe je zo'n trappetje maakt zoals op de afbeelding? Als het zoals op het plaatje kan dan zou het zeer mooi zijn al is zoeits natuurlijk vast zeer moeilijk.Wel kan ik zeggen dat het wat beter kan worden gemaakt waaronder de pilaren natuurlijk. Bewerkt: 19 december 2005 door Shorty_D Reageren
gybrus Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Ik ben nog bezig die pilaren vind ik ook niks kan ik easy veranderen alleen nu niet zo veel zin in ga eerst het dak klaar maken. en het probleem met de trap heb ik ook al een oplossing. hier is alvast een nieuw plaatje van het dak. Afbeelding: EDIT: Heb een kleine aanpassing aan het dak gemaakt zie afbeelding. Afbeelding: EDIT2: Ik heb de pilaren veranderd ze lijken nu meer als die op de tekening. en heeft iemand nog een iedee wat ik kan veranderen?? =Zin verwijderd-reden imageschack doet het bij mij weer.= Afbeelding: EDIT3: Ik denk dat maar weer iemand iets moet zeggen anders is deze post zometeen 3km lang. Maar dat is oftopic. Effe terug ik was weer effe bezig geweest. En ik heb nu zo'n soort van podium waar die tempel op staat gemaakt met een trap rondom. Ik stuur een afbeelding is het wat duidelijker. Afbeelding: =Zin verwijderd-reden imageschack doet het weer bij mij.= Greets gybrus. Ps: hij is nu 306 polys. Komt door de nieuwe pilaren. EDIT4: Recor edits. Doet er niet toe. Ik heb de pilaren voor de zoveelste keer veranderd. De boven kant is nu als op de blueprint. de onderkant ook. Zie de afbeelding. Afbeelding: De bovenkant is een beetje hoekig daar kan ik niet zoveel aandoen anders word 1 pilaar 120 polys x 17=2040 polys in totaal!! Dan maar zo. Ik ga nu de 17 pilaren vervangen met mijn 17 nieuwe. Ben over uhm 30 min klaar met de pilaren. Bewerkt: 20 december 2005 door gybrus Reageren
gybrus Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 EDIT5: Ik heb alle pilaren vervanen met de nieuwe en wat vinden jullie er van? Ik ga ook nog van die standbeeldjes op het dak zetten wel low polly. Afbeelding: Reageren
Samurai Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Als die nu nog mooi getextured wordt geef ik hem een 8.5 Reageren
gybrus Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Ben nog niet helemaal klaar. Te doen: Bij de voor en achterkant een klijn driehoekig inzakingetje maken. bij komende afbeeldingen laat ik zien wat ik bedoel. Textureren. Standbeeldjes er op zetten. (dit worden extra objeckten. Anders krijgt het gebouw te veel polys en crashd in game. Dit is zo een beetje alles wat ik nu kan bedenken. Gebouw aantal polys tot nu toe: 1090. Best weinig met 17 pilaren. Greets gybrus. EDIT: Heb de inzakking af zie afbeelding. Afbeelding: Bewerkt: 20 december 2005 door gybrus Reageren
-Roy- Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Knap werk, is dit je eerste keer? Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Hij is veel mooier geworden nadat je hem hebt aangepast. Nog wat mooie textures en hij is het downloaden waard! Greetz Wazuup Reageren
gybrus Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Kerst dagen weer voorbij en weer tijd om te modden. Heb trouwens geprobeerd om het in game te zetten maar sa crashd. Pech effe reinstallen omdat als ik de griekse tempel niet in gta.dat aan heb gemeld als objeckt om te laden. (deze zin snap ik zelf ook niet) crashd ie als nog. Maar goed effe reinstallen en nog eens in gta.img gebeuren in zetten en nog eens testen. Het gedeelte bij het dak waar ik een kleine inzakking heb gemaakt heb ik van die vechtende soldaatjes neergezet. (alleen Afbeelding) maar omdat ik het heb ingescant zie je allemaal van die blauw rood geel groen vlekken als je inzoomd of uitzoomd. Dat ga ik veranderen als het ook zo in game is. PS:dit is mijn 3de keer. 1ste een soort legerbasis.(meer een clowns centrum) 2de een wolken krabber. (zie links in mijn handtekening.) 3de dit maar dit is ook mijn mooiste. Bewerkt: 27 december 2005 door gybrus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.