kees1991 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 weet imant waar je een gratis (hetliefst 3d) game engine kunt halen die ook niet al te moeilijk is?? Reageren
Grove St. Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Weet niet Wat is het eigenlijk? Reageren
Upstream Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Weet nietWat is het eigenlijk? Post dan niet! http://www.gamemaker.nl/, kan je kijken. Maar gameengine's maken is niet makkelijk, ik heb het ook wel eens geprobeert maar het is moeilijker dan je denk. Reageren
kees1991 Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 ja ik weet hoe moeilijk het is de gamemaker die heb ik al eens geprobeert. maar tog bedankt Reageren
bigG Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Als je echt spellen wilt maken zoals GTA kan ik je deze dingen aanbevelen: 10.000€+ hebben. Veel geoefend met 3ds max. C++ leren. (ga ik binnenkort een boek over kopen) Jong begonnen zijn. Game designer studie gaan volgen (ik ga 6 jaar naar Amesfoort) Rood=Ben ik nog niet aan begonnen, heb ik nog niet. Oranje=Ben ik mee bezig. Groen=Heb ik al. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Als je echt spellen wilt maken zoals GTA kan ik je deze dingen aanbevelen:10.000€+ hebben. Veel geoefend met 3ds max. C++ leren. (ga ik binnenkort een boek over kopen) Jong begonnen zijn. Game designer studie gaan volgen (ik ga 6 jaar naar Amesfoort) Rood=Ben ik nog niet aan begonnen, heb ik nog niet. Oranje=Ben ik mee bezig. Groen=Heb ik al. Dus jij wilt voor 10.000 een game gaan maken? 1. Je hebt ruimte voor je team nodig 2. Je hebt goede pc's nodig 3. Je moet het loon van je medewerkers betalen. 4. Je moet vanallerlei duren programma's kopen Dus win de lotto of spaar door. Bewerkt: 20 december 2005 door M-92 Reageren
bigG Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Als je echt spellen wilt maken zoals GTA kan ik je deze dingen aanbevelen: 10.000€+ hebben. Veel geoefend met 3ds max. C++ leren. (ga ik binnenkort een boek over kopen) Jong begonnen zijn. Game designer studie gaan volgen (ik ga 6 jaar naar Amesfoort) Rood=Ben ik nog niet aan begonnen, heb ik nog niet. Oranje=Ben ik mee bezig. Groen=Heb ik al. Dus jij wilt voor 10.000 een game gaan maken? 1. Je hebt ruimte voor je team nodig 2. Je hebt goede pc's nodig 3. Je moet het loon van je medewerkers betalen. 4. Je moet vanallerlei duren programma's kopen Dus win de lotto of spaar door. Het ging erom om in je eentje een spel te maken. 1. hoeft niet 2. kan je aan de sint vragen 3. hoeft niet 4. wie heeft het over kopen Maar M-92 heeft wel gelijk, maar het is ook niet wat Bradley tegen mij zij dat je wel een paar miljoen nodig hebt. Reageren
kees1991 Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 ja maar big-g het gin mij er niet om wat u gaat doen en koopen ik wil gewoon graag een gratis (3d) game engine Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 ja, je moet aardig wat geld hebben. En ik weet 99,9% zeker dat je dat niet haald je hebt een goed team nodig. denk maar aan de mods. Die komen nog geen eens af! nee ik raad het je niet aan. Reageren
Upstream Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Als je echt spellen wilt maken zoals GTA kan ik je deze dingen aanbevelen:10.000€+ hebben. Veel geoefend met 3ds max. C++ leren. (ga ik binnenkort een boek over kopen) Jong begonnen zijn. Game designer studie gaan volgen (ik ga 6 jaar naar Amesfoort) Rood=Ben ik nog niet aan begonnen, heb ik nog niet. Oranje=Ben ik mee bezig. Groen=Heb ik al. Je hebt 10.000 euro nodig als je zelf een gamebedrijf wilt beginnen, je kan ook gewoon ergens een baan aannemen bij een gamefabrikant. Trouwens, je bent er nu wel serieus mee bezig. Had ik niet van je verwacht, maar hopelijk kan ik binnenkort de eerste game kopen waar jij aan meegewerkt hebt. en @Grove St, mods maken is iets anders dan games. games worden veel serieuzer aangepakt aangezien daar ook echt geld mee te verdienen is. Mods kunnen heel makkelijk gecanneld worden, aangezien het een gratis dienst is. Bewerkt: 20 december 2005 door DMWTM30 Reageren
Joriz Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Er zijn op het web enkele gratis engines te downloaden die je mag gebruiken voor niet commericieel bedrijf. Maar aan zo'n engine heb je eigenlijk alleen maar wat als je er echt verstand van hebt. Dus een Engine die niet te moeilijk is kan niet. Meestal zitten hier zeer complexe natuurkundige formules in waar je zelf ook nog mee moet werken. Denk dat het slimmer is om met iets als Gamemaker te beginnen om een simpele basis te leggen in het programmeren. Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Als je echt spellen wilt maken zoals GTA kan ik je deze dingen aanbevelen: 10.000€+ hebben. Veel geoefend met 3ds max. C++ leren. (ga ik binnenkort een boek over kopen) Jong begonnen zijn. Game designer studie gaan volgen (ik ga 6 jaar naar Amesfoort) Rood=Ben ik nog niet aan begonnen, heb ik nog niet. Oranje=Ben ik mee bezig. Groen=Heb ik al. Je hebt 10.000 euro nodig als je zelf een gamebedrijf wilt beginnen, je kan ook gewoon ergens een baan aannemen bij een gamefabrikant. Trouwens, je bent er nu wel serieus mee bezig. Had ik niet van je verwacht, maar hopelijk kan ik binnenkort de eerste game kopen waar jij aan meegewerkt hebt. en @Grove St, mods maken is iets anders dan games. games worden veel serieuzer aangepakt aangezien daar ook echt geld mee te verdienen is. Mods kunnen heel makkelijk gecanneld worden, aangezien het een gratis dienst is. Ja maar als je al geen mod kan door zetten. Dan kan je ook geen game maken. Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Gamemaker is niet heel moeilijk, teminste 2d dan. Je kan er ook 3d games mee maken maar dan komt er allemaal script werk bij (niet mijn sterkste kant ) Greetz Wazuup Reageren
T@rget Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Je kan er natuurlijk ook gewoon 1 jatten (krijg je wel lekker veel media aandacht ) Bewerkt: 22 december 2005 door T@rget Reageren
Grove St. Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Je kan er natuurlijk ook gewoon 1 jatten (krijg je wel lekker veel media aandacht ) Dat is jou manier ja. En is jouw sig. niet dezelfde als maticus? Alleen de naam dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.