Typhoon Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik zou vandaag gta sa ff op nieuw instaleeren om alle mods en zo te verwijderen om GTI te instaleren! Maar nou krijg ik deze fout: Weet iemand wat ik hier aan kan doen, of zou ik hem nog kunnen inruilen? Heb hem op de release gekregen? Kan iemand me helpen? Sorry voor het grote plaatje! Maar ik kon het niet kleiner krijgen op 1 of andere rare manier. Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Uw SA DVD is beschadigd. Mogelijk oplossingen: 1 nieuwe kopen 2 eens mooi afkuizen met iets dat geen krassen maakt. Ik hoop dat dit je helpt. Want een SA zien sterven is niet tof Reageren
Godrax Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Dit is zon bekend probleem. Als je naar de winkel gaat om hem te willen ruilen zeggen ze dat je een mail naar rockstar moet sturen om die te laten ruilen maar ze antwoorden toch niet. Ik zou hem van een vriend lenen, instaleren en dan die kapotte dvd gebruiken om hem op te starten (doe ik ook want ik he het zelfde probleem) Reageren
Dizzee Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ook een reden kan je dvd-speler zijn. Als je nog een andere hebt, probeer het eens in die. Zo niet, probeer eens in je huidige te blazen. Stof kan ook problemen veroorzaken. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Je kunt je CD ook eens grondig reinigen. - Je doet hem onder de kraan (koud water), en daarna maak je hem droog met een vaatdoekje (doek zonder krassen maken) - Voor de veiligheid kun je daarna ook nog even een back-up maken. De bestanden die je mist vraag je aan een vriend/vriendin. Het is niet illegaal wat je dan doet, want je hebt de CD al eens gekocht. Ook zou ik graag willen dat je je plaatje verkleint, hij is grote dan de afmetingen die mogen . Veel succes, Ruurd31.. Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Oke zal ik dat doen het is wel iri! Ik had dit ook met vc! EDIT: ik kijk nou hij zit wel vol krassen hoe kan dat nou ik heb hem de laatste tijd nooit gebruikt Bewerkt: 19 december 2005 door C-J_Redman Reageren
Godrax Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Nee hoor dit lukt allemaal niet. 90% van deze gevallen is de dvd helemaal kapot en met 10% kun je de krassen laten verwijderen (kost ook weer geld) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Oke zal ik dat doen het is wel iri!Ik had dit ook met vc! EDIT: ik kijk nou hij zit wel vol krassen hoe kan dat nou ik heb hem de laatste tijd nooit gebruikt Enkele redenen: - Je hebt je deze niet in het doosje gedaan. - Soms ligt er wat restjes op tafel, die schade kunnen veroorzaken. - Je broertjes en/of zusjes hebben hem gebruikt. - De DVD kan ook wel gevallen zijn en toen je hem oppakte beschadigde. - Of als de DVD in het hoesje dit, rondjes mee hebben gedraaid. Klinkt vreemd, maar als er wat smerigs (korels van zand) in het doosje zit kan het mis gaan. Zo kun je nog een tal van redenen opnoemen, maar dit zijn de meest voorkomende denk ik. Ruurd31.. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Misschien lukt het wel om eerst de gehele inhoud van de DVD op je harddisk te zetten, en zo San Andreas te installeren. Hierna kun je de "DVD" weer van je computer afgooien. Mocht je San Andreas ook niet meer kunnen opstarten omdat het schijfje te veel krassen bevat, kun je nog een No-DVD patch gebruiken. Ik mag helaas geen link geven, omdat dit soort dingen vaak gebruikt worden om illegale versies te spelen. Even zelf opzoeken dus... Reageren
Godrax Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Het enigste wat lukt met dit probleem is gta sa van een vriend instaleren op jouw pc en dan spelen met die kapotte dvd. Zo doe ik het. Misschien lukt het wel om eerst de gehele inhoud van de DVD op je harddisk te zetten, en zo San Andreas te installeren. Als de dvd drive het niet bij de instaltatie kan lezen kan hij het ook niet lezen als hij al die files naar de harde schijf moet zetten. Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik ben hem net gebrand van een vriend ik hoop dat ik hen nog met de orgineel kan spelen, anders download ik 1 c---k die kan ik wel vinden. Reageren
Godrax Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Met die DVD-key kun je alleen GTASA spelen zonder DVD en kun je die niet gebruiken bij instalatie. Hopen dat het nu werkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.