Jump to content

f3 op vice city


vice

Recommended Posts

(schiet me niet af als dit,niet mag,al bestaat of fout staat...want ik weet niet waar nog)

maar goed,hoe komt het dat de knop f3 niet altijd oppakt?? het heraaldt als er vroeger iets ergs gebeurde denk ik,maar wanneer werkt die dan...(heel ingewikkeld)

f3,wanneer pakt die op? want die pakt niet voortdurend je laatse ding op wat je deed,ik denk iets spannends,maar wanneer is iets spannends genoeg dat knop f3 het oppakt??

(sorry dat het zo onduidelijk is ik zal is zien of ik het straks,of op een andere dag minder ingewikkeld kan maken!)

schiet me dus niet af(lees eerste zin tussen haakjes)

vice :cya:

dus sorry voor onduidelijkheid!

Link to comment
Delen op andere websites

(schiet me niet af als dit,niet mag,al bestaat of fout staat...want ik weet niet waar nog)

maar goed,hoe komt het dat de knop f3 niet altijd oppakt?? het heraaldt als er vroeger iets ergs gebeurde denk ik,maar wanneer werkt die dan...(heel ingewikkeld)

f3,wanneer pakt die op? want die pakt niet voortdurend je laatse ding op wat je deed,ik denk iets spannends,maar wanneer is iets spannends genoeg dat knop f3 het oppakt??

(sorry dat het zo onduidelijk is ik zal is zien of ik het straks,of op een andere dag minder ingewikkeld kan maken!)

schiet me dus niet af(lees eerste zin tussen haakjes)

vice :cya:

dus sorry voor onduidelijkheid!

Waar heb je het over?? :?

Link to comment
Delen op andere websites

ik probeer nog is:

op vice city heb je knop f3 als je daarop drukt speelt die iets af van een tijdje geleden(ben je nog mee?)

maar mijn vraag is eigenlijk, wanneer is het spannend genoeg ,zodanig dat het dat ook oppakt?

euhm,sorry als je het nog ni snapt!

vice

Link to comment
Delen op andere websites

f1 = replay van de laatste 30 seconden

f2 = replay van de laatste 30 seconden opslaan

f3 = laatst opgeslagen replay bekijken

je kunt maar één replay tegelijk opslaan.

dit allemaal geld ook voor gta3 en gta San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

o!! eindelijk bedankt flying dutshman!! eindelijk weet ik het...

p.s héhé eer dat ik dat kon hebben uitgelegd pff gellukkig konden de vorige me wat op weg helpen

edit:kan je als je op f2 hebt gedrukt het opgeslagen filmpje ook op je pc terug vinden?

vice :cya:

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...