Joriz Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 double layer dvd;dubbel laagse DVDR* gebruikt double layer 9 dat is de beste DVD allertijde, maar dubbel laags betekend dat alles wel op 1 dvd kan maar over de ene laag heen zit en soort ultra kleine micro streep en daarop dan bijvoorbeeld het 2e deel van het spel dus alles komt op 1 DVD maar all1 R* kan die dvd's branden correct. Op een Dual Layer DVD zitten 2 lagen achter elkaar waardoor er bijna 2 keer zoveel opkan! Op een normale DVD kan maar 4,5 GB. Op een dual layer DVD 8,5 GB Dit laat dus zien dat het spel huge is.
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 tja,inderdaad,als het op een double layer DVD moet dan moet er echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zijn hoor
The Godfather Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Bij de overgang naar de 2e laag op het schijfje , heb je dan kans dat het beeld even stil staat of niet?
liltuner Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 ja en nee,het is net als in vice city,als je in ee ander gedeelte van het spel komt,zie je toch welcome to vice city? nou als je dat ziet betekent het dat op de cd VC een ander gedeelte laadt,dus doen ze dat zodat het niet opmerkt dat de (in dit geval de DVD;) het 2de gedeelte vn het spel laadt, en als je terug wilt zie je hetzelfde dus schakelt de DVD(in san andreas) weer terug naar de eerste laag! Snappen jullie het?
RWW Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Voordeel van PC is dus kortere laad-tijden. Bij de installatie gooit ie toch alles op de hardeschijf. Bij de PS2 moet hij elke keer de dvd lezen en bij de pc alleen bestanden en dat is veel sneller. Ik hoop dat de PC versie ook op een dubbel-laags DVD'tje komt anders heb je best wat CD'tjes. Dubbel-laags DVD'tje = 8500 MB : 700 MB = :blink: :blink: ruim 12 CD'tjes :blink: :blink:
Lantyz Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 12 CD-tjes? Dat wordt een aardig hoesje dan Wat zijn de eisen voor een PC wanneer het gaat om double-layered DVDs?
The Godfather Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 lol net zoiets als Far Cry maar Als een PS2 het aan kan....kan een goeie pc het ook wel aan
Don Falcone Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 lol net zoiets als Far Cry dan lukt ie bij mij nie, want mijn videokaart is te oud voor farcry. kmot maar is een nieuwe kopen <_<
Trax Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 ja en nee,het is net als in vice city,als je in ee ander gedeelte van het spel komt,zie je toch welcome to vice city?nou als je dat ziet betekent het dat op de cd VC een ander gedeelte laadt,dus doen ze dat zodat het niet opmerkt dat de (in dit geval de DVD;) het 2de gedeelte vn het spel laadt, en als je terug wilt zie je hetzelfde dus schakelt de DVD(in san andreas) weer terug naar de eerste laag! Snappen jullie het? Volgens mij heb je het hier fout. In San Andreas heb je geen laadtijden, behalve als je gebouwen binnen gaat. Dus ik denk niet dat het beeld überhaupt wel stil zal staan, of zal haperen.
RWW Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Als in heel S.A. geen laad-tijden zijn dan duurt de eerste laad-tijd dus heeeeeeeeel lang want dan moet ie dus heel San Andreas laden in één keer en dat duurt dan wel lang!! Dan heb ik liever dat je tussendoor wat vaker moet laden in plaats van aan het begin heel veel!
liltuner Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 nee je heb het aan het verkeerde eind RWW er zijn BIJNA geen laadtijden dus alleen als je HUIZEN en/OF KANTOREN binnen gaat. voorderest niet
Tim14 Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 die laadtijden zijn bij mij nog maar minder als een seconde tenminste, bij vice city... bij gta 3 duurt ie net iets langer maar ik vind het niet echt iritand
The Godfather Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 ik vind laadtijden echt niet irritant....ik vind het wachten op GTA irritanter
Q Dude Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 hahahahahahahaha helemaal mee eens!!
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 is het al bekend wat de systeemvereisten worden van SA op de PC?
Recommended Posts