Jump to content

Dubbelzijdige DVD


lepertum

Recommended Posts

Ja, daar ben ik nou ook benieuwd naar, niet dat ik problemen verwacht en moet gaan updaten (lol, echt niet :lol: ), maar zo kunnen we alvast wel de grafische pracht en praal inschatten! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    10

  • Arjen

    4

  • Robin2130

    4

  • Tim14

    4

nog 1 jaar wachten op de pc, hij moet eerst nog gemaakt worden voor de pc, ik hoop dat mijn oude magere geforce4 het nog kan bijhouden, maar ik denk t niet eerlijk gezegt, kan ik weer naar de winkel, die dingen kosten een fortuin, voor een redelijke grafische kaart ben je al ruim 150 euro kwijt man :( en dan heb ik t over redelijk, de beste zijn 600euro :(:(:(:( :wacko:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA San Andreas komt op een DUal Layered 9 DVD uit.

Dat houd in dat het dubbel laag is.

Even over de Dual Layered DVD's

Je kunt natuurlijk DUAL LAYERED 9 branden daarvoor heb je toch een Dual DVD branders. ik heb er ook een.

je kan er echt veel op kwijt.!

Maar daarvoor heb je speciale DVD's voor nodig hé

die kosten nu ongeveer 16,50 € per stuk!!!

ik denk dat ze over een jaar ongeveer 4 € per stuk gaan kosten.

Even over de laadtijden.

Ik denk dat R* zo geregeld heeft dal het laden bij het begin ook niet lang duurt.

Het kan 2 redenen zijn.

1. Laden tijdens het spelen.

Ik denk dat rockstar ervoor heeft gezorgd dat als je aan het spelen bent en dat je BV in losantos bent en dan de andere delen van de stad automatisch worden geladen. terwijl je d'r niets van merkt.

2. Textures.

Het kan ook zijn dat de textures niet meer gecompreseerd hoeven te worden.

8. nog wat GIG is toch wel erg groot!!!!

Ik denk dat de tekstures gewoon alle ruimte hebben en vandaar dat je ook goeie en vlooiende beelden ziet.

Even over de systeemeisen.

Om je PC te updaten heb je meer dan een 3d kaart nodig.

Je moet een goeie Processor hebben Pentium 4 of AMD anthlon XP en nog wat.

En 2.5 GHZ of hoger.

Je moet goeie Geluidskaart hebben.

Je moet veel werkgeheugen hebben het liefst 256 Mb of MEER!!!

En natuurlijk een 3D kaart liefst GeForce 4 of hoger.!!

:rolleyes:

Ik denk dat ik wel ff moet shoppen om SA op PC te kunnen spelen.

Bewerkt: door tigran
Link to comment
Delen op andere websites

GTA San Andreas komt op een DUal Layered 9 DVD uit.

Dat houd in dat het dubbel laag is.

Even over de Dual Layered DVD's

Je kunt natuurlijk DUAL LAYERED 9 branden daarvoor heb je toch een Dual DVD branders. ik heb er ook een.

je kan er echt veel op kwijt.!

Maar daarvoor heb je speciale DVD's voor nodig hé

die kosten nu ongeveer 16,50 € per stuk!!!

ik denk dat ze over een jaar ongeveer 4 € per stuk gaan kosten.

Even over de laadtijden.

Ik denk dat R* zo geregeld heeft dal het laden bij het begin ook niet lang duurt.

Het kan 2 redenen zijn.

1. Laden tijdens het spelen.

Ik denk dat rockstar ervoor heeft gezorgd dat als je aan het spelen bent en dat je BV in losantos bent en dan de andere delen van de stad automatisch worden geladen. terwijl je d'r niets van merkt.

2. Textures.

Het kan ook zijn dat de textures niet meer gecompreseerd hoeven te worden.

8. nog wat GIG is toch wel erg groot!!!!

Ik denk dat de tekstures gewoon alle ruimte hebben en vandaar dat je ook goeie en vlooiende beelden ziet.

Even over de systeemeisen.

Om je PC te updaten heb je meer dan een 3d kaart nodig.

Je moet een goeie Processor hebben Pentium 4 of AMD anthlon XP en nog wat.

En 2.5 GHZ of hoger.

Je moet goeie Geluidskaart hebben.

Je moet veel werkgeheugen hebben het liefst 256 Mb of MEER!!!

En natuurlijk een 3D kaart liefst GeForce 4 of hoger.!!

:rolleyes:

Ik denk dat ik wel ff moet shoppen om SA op PC te kunnen spelen.

het spijt me,maar jij kan onmogelijk een dual layer brander hebben want die komen pas over een halfjaar inde winkel,alleen mensen die spellen maken zoals R* hebben een vergunning om die brander eerder te hebben,dus wat jij zegt is b*llsh*t en dat over die dual layered 9 had ik al verteld dus niks dubbelposten wat iemand al gezegd heeft!

Link to comment
Delen op andere websites

die 2,5 GHz klopt niet het staat op 1,2 GHz of iets meer ze kunnen t niet maken om minimaal 2,5GHz nodig te hebben

Jawel hoor. Zie de normale eisen van Doom 3 maar. 2.5 Ghz, 2048 MBRam ;)

nou ja Mr Cortez dan zal t wel zo zijn maar Doom3 kan je niet met GTA vergelijken maar als het toch zo is dan moet ik ff shoppen

Link to comment
Delen op andere websites

het spijt me,maar jij kan onmogelijk een dual layer brander hebben want die komen pas over een halfjaar inde winkel,alleen mensen die spellen maken zoals R* hebben een vergunning om die brander eerder te hebben,dus wat jij zegt is b*llsh*t en dat over die dual layered 9 had ik al verteld dus niks dubbelposten wat iemand al gezegd heeft!

Sorry hoor maar ik heb gewoon ook een Dual Layer brander en ze liggen gewoon in de winkel!

Deze heb ik: http://www.liteonit.com/ODD/english/e_prod.../e_sohw832s.asp

Hij kost zo rond de 100 Euro.

dus wat jij zegt is b*llsh*t!! <_<

tigran heeft inderdaad gelijk over de info van Dual Layer.

Dit betekend echter niet dat GTA San Andreas gekopieerd kan en mag worden.

Link to comment
Delen op andere websites

het spijt me,maar jij kan onmogelijk een dual layer brander hebben want die komen pas over een halfjaar inde winkel,alleen mensen die spellen maken zoals R* hebben een vergunning om die brander eerder te hebben,dus wat jij zegt is b*llsh*t en dat over die dual layered 9 had ik al verteld dus niks dubbelposten wat iemand al gezegd heeft!

Sorry hoor maar ik heb gewoon ook een Dual Layer brander en ze liggen gewoon in de winkel!

Deze heb ik: http://www.liteonit.com/ODD/english/e_prod.../e_sohw832s.asp

Hij kost zo rond de 100 Euro.

dus wat jij zegt is b*llsh*t!! <_<

tigran heeft inderdaad gelijk over de info van Dual Layer.

Dit betekend echter niet dat GTA San Andreas gekopieerd kan en mag worden.

:unsure: Ik denk dat waarschijnlijk niet kan want Die nieuwste Layer DVd zal hoogst waarschijnlijk beveiligd zijn denk ik.

Zo makkelijk is Gta San Andreas niet te kopieren

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha,jij heb een dan een hele oude!

R* gebruikt een nieuwere

Een oude Dual Layer Brand.. Hahahahaha, laat me niet lachen. :lol: Man, die dingen zijn normaal en nog niet zo lang in de winkel. Wat maakt het ook uit of je een oude hebt, zolang je er maar DL DVD's mee kunt brandn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste Rockstar laat zijn Dual layer DVD's speciaal drukken op de speciaale Playstation 2 DVD's

Ten tweede alle Playstation 2s kunnen Dual layer DVD's aflezen. Hier heb je dus geen Dual Layer DVD brander voor nodig.

Ten derde Je hebt alleen wat aan een Dual Layer brander als je wat wilt kopieeren en dat mag dus niet!

Ten vierde toen ik mijn brander kocht was hij pas 3 weken uit en was er nog geen nieuwere.

Ten vijfde liltuner reageer niet ergens op als je er niks van weet!!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader heeft bij PHILIPS gewerkt en hij zei mij laatst dat er weer iets nieuws op de markt komt...Het is een DVD met 3 lagen...Een groene, een blauwe en een goude...In de DVD lezer zitten dan 3 lasers die door andere lagen een kunnen kijken en hun eigen kleur kunnen lezen...15 GB op een disk dus in de toekomst :lol:

dat beloofd nog wat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zullen er nog wel meer komen hoor.

De technologie dezer jaren blijft zich verbeteren.

Vroeger duurde het een tijd voor er iets nieuws en beters uitgevonden werd, nu is het misschien een kwestie van weken/maanden.

De mens is intelligenter geworden.

Wie weet heb je over een jaar of 5 je eigen pocket-pc met de inhoud van de op dit moment krachtigste pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...