Jortgamer Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2005 Hey. Ik was op zoek naar een versie van de Fraps waarmee je ONEINDIG dus GEEN 30 Sec. kunt op nemen Toen ik daar op GTA Games een download van vond stond er dat ik moet loggen,en als ik op registerr klik dan Kom ik op de registeer pagina van dit forum. DUs wil iemand deze versie voor mij downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2005 Hey.Ik was op zoek naar een versie van de Fraps waarmee je ONEINDIG dus GEEN 30 Sec. kunt op nemen Toen ik daar op GTA Games een download van vond stond er dat ik moet loggen,en als ik op registerr klik dan Kom ik op de registeer pagina van dit forum. DUs wil iemand deze versie voor mij downloaden? Hoop dat je deze bedoelt: , naar ondere scrollen en op free klikken. >>klik< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jortgamer Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Hey. Ik was op zoek naar een versie van de Fraps waarmee je ONEINDIG dus GEEN 30 Sec. kunt op nemen Toen ik daar op GTA Games een download van vond stond er dat ik moet loggen,en als ik op registerr klik dan Kom ik op de registeer pagina van dit forum. DUs wil iemand deze versie voor mij downloaden? Hoop dat je deze bedoelt: , naar ondere scrollen en op free klikken. >>klik< Oke ik kijk straks wel ff EDIT:Heb em geinstalleerd,maar telkens als ik em dan wil openen verschijnt weer het install schermpje EDIT2:Hij doet het nu maar er staat dat je screenshots kunt maken maar als ik dan op de knop druk die daarvoor is ingestelde(in mijn geval F10)dan zie ik niet screenshot saved ofzo,en dan nog iets:Als je een filmpje opneemt moet je die dan simpelweg stoppen door nog een keer op die toets te drukken? Bewerkt: 22 december 2005 door Jortgamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ICE-Spirit Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2006 vet gaaf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 als je op google zoekt, is daar ergens een forum waar iemand dat vroeg, en je kan daar dus de volledige versie downloaden! (neem de tijd!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.