Jump to content

Trucker Missions + Anera69

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoeveel trucker missions bestaan er ? Ik zit nu al aan 5 maar zijn er nog (zijn er mss oneindig ?)

En hoe komen jullie eigenlijk bij de naam 'Arena69' ? Staat dit in het spel ofzo ??

Greetzzz XboxGta :cya:

Geplaatst:

Er zijn 8 trucking missies. Het begint makkelijker en wordt telkens moeilijker. Als beloning krijg je een Asset ($) Die loopt tot 2000,- dollar. Veel succes :cya:

De naam Arena 69 verwijst gewoon simpelweg naar de legerbasis in de Dessert (Woestijn, ligt onder vliegschool). Arena 69 is volgens mij ook een legerbasisis waar die legerbasis op gebasseert is!

Ruurd31.. :*D

Geplaatst: (bewerkt)
Hoeveel trucker missions bestaan er ? Ik zit nu al aan 5 maar zijn er nog (zijn er mss oneindig ?)

En hoe komen jullie eigenlijk bij de naam 'Arena69' ? Staat dit in het spel ofzo ??

Het is Area 69. Dat is een beveiligd legerterrein in de Desert. In real life heb je ook zoiets, maar dat heet Area 51. Om de een of andere reden komt het cijfer 69 opvallend veel voor in San Andreas.

--------------------------------------------------------------------------------------------

69 betekend:

een soort standje bij het ...

(dat je dat niet wist)

Weet ik, een standje bij het bedrijven van de liefde, ja. ;) Maar dat hoef ik toch niet per se te vertellen? Bovendien zijn er ook andere verklaringen (met jaartallen) van de veelvoorkomende combinatie 69...

Bewerkt: door Gunslinger
moet je een missie doen in die arena 69?

Ja, daar moet je 1 missie doen.

Die missie heet: Black Project . Dan moet je een Jetpack stelen, voor Mike Toreno. Je moet de hele legerbasis dan aflopen, dan ga je op den duur via een geheime gang naar binnen en zoek je naar de Jetpack. Dat is een heel mooi en handig voertuig. Je kun je snel makkelijk en klein (het neem niet veel ruimte in) verplaatsen.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ah ok.

daar ben ik bijna,maar ik kan n.e.o. niet uitspelen :schater:

en een jetpack ken ik.

cheats 8)

maar ik ben van plan om eerst met en daarna zonder cheats het spel uit te spelen.

Het is Area 69. Dat is een beveiligd legerterrein in de Desert. In real life heb je ook zoiets, maar dat heet Area 51. Om de een of andere reden komt het cijfer 69 opvallend veel voor in San Andreas.

69 betekend:

een soort standje bij het ...

(dat je dat niet wist)

Bewerkt: door tectron
Geplaatst:

Area 51, wat in het echt zo'n 45 kilometer boven Las Vegas ligt, dankt zijn naam aan het feit dat het terrein 6 mijl bij 10 mijl groot is. Dat zou Area 60 zijn, ware het niet dat in het midden een stuk van 3 x 3 ligt wat compleet geheim is. Niemand weet tot op heden zeker wat daar gebeurd is of nu gebeurt. Het zou interessant zijn als iemand eens de broncode van Area 69 bekijk. Wellicht is de grootte van het terrein ook hier de naamgever.....

Geplaatst:

Volgens mij bestaat de Jetpack niet eens, misschien maken de Amerikanen in het echt wel een Jetpack. Dat zou echt heel mooi zijn, het lijkt me ook mooi. Even naar school met dat ding! :puh: .

Wouw een Jetpack, alleen hoe duur zou zo'n ding zijn?

Sorry, voor te veel offtopic. Maar het leek me zo mooi ;) .

Geplaatst:

Volgens mij zei The Truth bij het begin van de missie Black Project dat de legerbasis area 69 heet, dus daarvan komt de naam.

Hier is hoe je er moet komen sinds dat iedereen er maar een beetje omheen blijft lullen:

op de ps2:

Gan naar je safehouse in Mulholland dan doe je jetpack aan ga je naar de achterkant van het huis en vlieg je door de hoek van het gebouw heen dan kom je onder het level te recht. Daarna vlieg je naar area51/53/59/69/61 en laat je jezelf daar naar beneden vallen dan beland je op de plek waar de jetpack lag.

Op de pc met teleporter.

Op de x-box met een andere blue hell ingang maar ze hebben de meeste dichtgemaakt op de xbox en pc.

Bewerkt: door Fireman
Geplaatst:
Volgens mij bestaat de Jetpack niet eens, misschien maken de Amerikanen in het echt wel een Jetpack. Dat zou echt heel mooi zijn, het lijkt me ook mooi. Even naar school met dat ding! :puh: .

Wouw een Jetpack, alleen hoe duur zou zo'n ding zijn?

Sorry, voor te veel offtopic. Maar het leek me zo mooi ;) .

Hahaha, ik heb eens een jetpack gezien in James Bond, hij leek op het jetpack van CJ als 2 druppels water

Geplaatst:
Area 51, wat in het echt zo'n 45 kilometer boven Las Vegas ligt, dankt zijn naam aan het feit dat het terrein 6 mijl bij 10 mijl groot is. Dat zou Area 60 zijn, ware het niet dat in het midden een stuk van 3 x 3 ligt wat compleet geheim is. Niemand weet tot op heden zeker wat daar gebeurd is of nu gebeurt. Het zou interessant zijn als iemand eens de broncode van Area 69 bekijk. Wellicht is de grootte van het terrein ook hier de naamgever.....

Behalve dat deel in het midden is de rest van Area 51 toch ook geheim als ik het goed heb?

Geplaatst:

Alleen dat stukje legerbasis, is Arena 69 (Arena 51, zo heet het in het echt).

Hier volgt even een kaartje hoe groot Arena 69 is. Bij die rode lijnen loopt een hekje, daarbinnen is Arena69!

naamloos7zq.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...