DenTheMen Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Heeft iemand tips voor de missie: Sindacco Sabotage van Salvatore je krijgt deze missie na de Portland Chainsaw Masquerade Hier moet je een gangwar uitvechten tussen de Leones en de Diablos maar het lukt me bij deze missie echt niet om niet dood te gaan want je word van alle kanten aangevallen en als k ze afslacht met mijn style (rustig aan) dan gaat ie zeuren dat alle leones dood zijn en is ook mission failed.... hierdoor moet je dus gewoon volop meevechten maar dat is niet te doen als er van 4 kanten (je staat op een kruispunt d8 ik) word beschoten. De enige manier hoe ik het zou kunnen winnen is als ik meer kogels had voor me magnum... deze kon je pakken bij de missie portland chainsaw masquerade... Weet iemand tips voor deze missie of waar nog een magnum ligt:) Reageren
The Italian Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Deze missie was in mijn ogen een hele makkelijke: 1]oke voordat je aan de missie begint ga eerst naar Ammunation en koop 3 keer de Uzi(voor het geval die opraakt) 2]Of je kan ook met de wapen die Salvatore in ze garage met body armor voor je klaar heeft gelegd pakken Dan ga je naar Salvatore en begin je die missie. Als de missie begint ga je eerst in de garage van Salvatore en pak je die wapen en body armor dan pak je de motor die er staat(PCJ-600)en ga dan als een speer daar naar toe.Als je daar aangekomen bent,begin je een beetje te knallen schiet eerst de 1ste groep dood en dan ga je in dat blauwe tunneltje bij de Pay n Spray staan.Dan komt de 2de groep probeer ook hier iedereen dood te schieten Let wel op dat niet al je mannetjes doodgaan dan komt de 3de groep met auto van het oosten van de map een beetje ver van waar je staat (bij die Grens van Red light district en Hepburn Heights)Als het goed is zie je al je mannetjes daar naar toe rennen.Schiet eerst die auto aan flarden en dan pas de rest , 1 voor 1 dan heb je de missie gehaaldt Tips: 1Ga niet midden in een vuurgevecht staan zo wordt je juist door iedereen gedood 2 Ga in de blauwe tunnel staan 3 Als je ziet dat 1 van je mannetjes in moeilijkheden is help hem dan Hoop dat je hem nu kan halen Ik zal zeggen: kijk hier eens 1Member Walktrough Bewerkt: 19 december 2005 door The Italian Reageren
DenTheMen Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 ik ga hem weer is ff proberen... Uzi kogels zijn geen probleem ik duwde laatst voor de lol zo vaak mogelijk op kopen en had er toen in 2600:D Reageren
The Italian Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 ik ga hem weer is ff proberen...Uzi kogels zijn geen probleem ik duwde laatst voor de lol zo vaak mogelijk op kopen en had er toen in 2600:D beetje dom voordat je het weet is je geld op Reageren
dre Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Automatisch richten en blijven schieten... dat lukte goed bij mij Reageren
Samurai Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik deed het met een Minigun Ik vond hem ergens, maar weet niet meer waar Reageren
DenTheMen Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 k heb em al gehaald door gewoon ergens veilig te gaan staan... zit ondertussen op Staunton Island:) Reageren
Samurai Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Jij zit op Staunton Island, ik heb de storyline al uitgespeeld Reageren
Puke Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ik heb eerst zoveel mogelijk mannetjes uitgeschakeld door ze plat te rijden, toen mijn auto het uiteindelijk begaf, ben ik uitgestapt en heb ik de rest afgemaakt met de uzi Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Je moet gewoon supersnel richten, doe gewoon R. Hierna O tot het mannetje dood is en nu snel op Links of Rechts zodat je het volgende mannetje raakt. Zo krijg je een simpel rondje dat je afgaat. Je kunt ook eerst wat hidden packages zoeken voor schotgun ofzo. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 ik ga hem weer is ff proberen...Uzi kogels zijn geen probleem ik duwde laatst voor de lol zo vaak mogelijk op kopen en had er toen in 2600:D door een bug in het spel heb ik 9999 kogels zonder een cent te betalen, en die bug kan ik altijd weer opnieuw doen;) ( van welke submachine dan ook: tec9,uzi,mp5,micro smg ) en met een armortje er bij is deze missie helemaal niks:D Reageren
VforV Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 ik ga hem weer is ff proberen... Uzi kogels zijn geen probleem ik duwde laatst voor de lol zo vaak mogelijk op kopen en had er toen in 2600:D door een bug in het spel heb ik 9999 kogels zonder een cent te betalen, en die bug kan ik altijd weer opnieuw doen;) ( van welke submachine dan ook: tec9,uzi,mp5,micro smg ) en met een armortje er bij is deze missie helemaal niks:D Waar zit die bug? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.