Jump to content

final missions

Recommended Posts

Geplaatst:

als je teruggaat naar los santos,kan je dan opnieuw gangwarren?zoja op dezelfde manier als in het eerste gedeelte van het spel?

Geplaatst:
als je teruggaat naar los santos,kan je dan opnieuw gangwarren?zoja op dezelfde manier als in het eerste gedeelte van het spel?

Ja, dat kan. Je moet wel weer opnieuw beginnen, want al het gebied wat je veroverd hebt voordat je vertrok uit Los Santos ben je weer kwijt.

Het gaat op dezelfde manier, je zult zelfs in de meeste final missions gangwars moeten doen.

Geplaatst:

ok,en de (kan effe niet meer op de naaam komen)ik den los aztekas of zoiets met hun licht blauwe kleur,hebben die nu gebieden?

Geplaatst:

Ja, je kan gangwars maken als je in het laatste deel van losantos bent.

Het is het zelfde methode van gebieden te veroveren, maar als bij de het laatste deel bent van sanandreas,dan moet je meer gebieden veroveren.

En als je alle gebieden hebt over genomen dan krijg je geen last meer van de ballas en the los vagos.

Wilt je ook gebieden hebben in sanfiero en lasventuras?

Je moet met een vliegtuig 15 minuten naar het noorden vliegen en dan als je dat gedaan hebt, spring er dan uit en laat je zelf verdrinken.

Als het goed is, ziet je gebieden in sanfiero en lasventuras.

Als het niet lukt probeer het dan nog een keer.

Heel veel succes!

Geplaatst: (bewerkt)

cool.maar vanaf waar moet ik 15min naar het noorden vliegen?met welk vliegtuig?en 15min sa tijd of real tijd?

en kan ik daar dan ook gangwarren?

Bewerkt: door ballas
Geplaatst: (bewerkt)
cool.maar vanaf waar moet ik 15min naar het noorden vliegen?met welk vliegtuig?en 15min sa tijd of real tijd?

en kan ik daar dan ook gangwarren?

Antwoorden op vraag:

Vraag1. Je mag vanaf overal er naar toe gaan, maar blijf wel steeds het N (dat is het noorden) teken volgen.

Vraag2. Je moet met een Shamal of een Jetpack er naar toe gaan.

Vraag3. Je moet een 15 minuten in the real tijd vliegen.

Vraag4. Ja je kan daar ook gangwaren, alleen je hebt de gebieden zo overgenomen omdat er weinig tegenstanders er zijn.

En er is wel een gebied bij Varios Los Aztecas bij El Corona, alleen je kunt het gebied niet overnemen, want Cesar woont in El corona, is lid van Varios Los Aztecas en hij is je vriend.

Dat gebied is ook niet blauw.

Succes!

Bewerkt: door Barcelona
Geplaatst:

elke gang die ervoor was is er nu nog.

alleen heeft ballas alles van je overgenomen.

en die blauwe gang is er ook nog altijd maar je kan niet met hen gangwaren.

Geplaatst:

en lopen de blauwe gang ook nu grove street en hebben hun ruzie met ballas en varcos

en kun je samen werken met hun

Geplaatst:

die blauwe ventjes heten ''Varrios'' maar die gasten schieten wel op mij, eerst praten ze en ik zeg wat terug, ze worden boos en ze komen o mij af, dus die gasten zijn voor mij geen vrienden

• 4 weken later...
Geplaatst:

die heb ik net gedaan je moet op ze richte met een gweer ofzo en dan g of h dan op de pc

en op de ps2 op ze richte en pijlte naar bove doen op linker gdeelte vn controller :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...