Yohan Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Hallow ik kan GTA VC Reborn Part I nie installere omdat ik geen wijs kom uit de readme die is namlijk nogal ingewikkeld als je het mij vraagt duz als iemand me ff zou kunnen helpen zou dat geweldig zijn Ps. Ik weet dat dit eigelijk bij VC Reborn staat en daar staat t ook maare mss word ik hier wel eerder geholpen.. Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 wat snap je wel...en wat snap je niet...en waar loop je vast??? zou wel ff handig zijn als ik je wil helpen Reageren
Yohan Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik loop bij die readme al vast.. :blink: Wel cool dat j me wil helpen.. Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 1) je moet met de img tool het bestan: gta3.img openen en dan alle bestanden die in de map: add2img staan toevoegen aan het bestand gta3.img 2) nu moet je de datamap in je mod oppaken en die met de egte datamap van VC overschrijven 3) Gebruik nu de VC limit adjuster om de buildings op 7187 en de dummys op 2462 te zetten 4) start een nieuw spel Reageren
Yohan Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 En dat img tool is dan dat proggie wat ik moest downloaden neem ik aan..? :unsure: Maare ik zal morgen wel ff gaan pielen er mee en als het weer nie lukt vraag ik t nog is.. Daar zijn admins voor.. Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 ja klopt dat is dit progje p.s. Mooie avatar johan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.