Jump to content

Flash FM


need my speed

Recommended Posts

In het weekend is de computer opnieuw geinstalleerd, maar tot die tijd wil ik wel een gezellig muziekje hebben. Nu ben ik aan Flash FM versaafd, dus wil iemand de link van Flash FM hier neer zetten zodat ik weer een mooi muziekje heb. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb VC gewoon hoor, en vroeger had ik inderdaad de radiostations van de cd afgeplukt inderdaad, maar nu m'n vader de computer opnieuw aan het instaleren is, kan VC er nog niet op, snap je? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb VC gewoon hoor, en vroeger had ik inderdaad de radiostations van de cd afgeplukt inderdaad, maar nu m'n vader de computer opnieuw aan het instaleren is, kan VC er nog niet op, snap je? :?

Dat snap ik wel, maar gaat dat instaleren zo lang duren dan?

Je kan ook in de winkel een CD kopen met de soundtracks van Vice City erop.

Volgens mij kun je per CD één radio station beluisteren..

post-2212-1135086357.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik héb VC ook, maar ik mag hem niet instaleren omdat de computer nog geupdate moet worden enzo...En ik wil gewon Flash FM hebben, dat kan je toch makkelijk van je cd af uploaden via apidshare (en zeg niet dat dat niet kan want vroeger had ik dat ook gedaan voor mezelf). :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jup, 50 mb, dus het kan nog wel even duren ;)

EDIT: Sorry, mijn familieleden hebben nu last van een trage internetverbinding. Iemand anders zal hem moeten uploaden!

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...