ballas Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 telkens als ik naar het huis van millie ga om met haar te daten voor die keycard op het tijdstip dat ze normaal gezien thuis zou moeten zijn,is ze er niet dan doe ik de cheat tijd sneller en stop hem op het juiste uur maar dan is ze er ook niet. ik ben ook eens zonder cheat er 24uur blijven staan maar ja je kan het al raden zeker. is dit bij julie ook of zie ik iets over het hoofd? of is dit een bug? Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Gebruik de volgende keer de zoekfunctie. Deze vraag is al onmetelijke keren gesteld. Hier is alvast één resultaat; Millie Perkins Reageren
Mpp Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 als je dr gewoon neerknalt en dan moet je inbreken bij haar huis komt alles goe dat heb ik ook gedaan Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Dat kan hij namelijk niet, want CJ's zijn vriendin Millie Perkins is nooit thuis. Laat dit topic maar rusten, met de zoekmachine vind je wel genoeg informatie. Ruurd31.. Reageren
Lord of War Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Dit had ik ook eens maar een tijdje later was ze weer thuis Reageren
ballas Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2005 als ze er niet is gewoon een blokje rond rijden. en blijf niet in de auto zitten want dan kan je de rode marker niet zien.(bij mij toch) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.