Jump to content

Politie niet alleen 8er jou aan

Robin2130

Recommended Posts

Ik hoop dat de politie niet alleen 8er jou aangaat net zoals in de andere gta's.

ja in VC gingen de agenten te voet weleens 8er een dief aan ofzo maar ik bedoel dat de agenten in de auto ook weleens 8er een andere crimineel gaan dat zou ik ook wel leuk vinden hoor.

Delen op andere websites

:D ja juist precies!!

B.v je staat rustig voor het stoplicht en opeens word je van achter aangetikt, de auto achter je sprint weg 3 politie wagens sprinten er achter aan :rolleyes: .

Of dat ze Verkeerscontroles hhouden, en nog zo veel meer..............*klapt achterover*..............

Delen op andere websites

ja helemaal mee eens vooral om dat gta san andreas zo groot is vind ik dat er heust wel meer criminelen zijn in de hele staat ik hoop ook dat je verschillende polietei mannetjes hebt bij gta vice city had je een lelijk mannetje

Delen op andere websites

mij lijkt t wel vet dat er soms een auto kei hard langs komt scheuren en een politie auto of motor erachteraan. of dat je zomaar ziet dat er een squad busje aan komt rijden (SWAT) en zomaar een groep gang leden neerschiet en slaat en ze mee in t busje meenemen.

alleen ik hoop 1 ding, dat de politie beter word, dat ze net zo snel als you rijden, de politie in vc is echt slecht, achtervolgingen met een beetje pit mag wel.

Delen op andere websites

ik vind dat je je eigen ook moet kunnen overgeven bij de politie bij vice city schoten de politei je neer terwijl ze makkelijk je gewoon konden oppakken

ben ook benieuwd hoe je uit de gavangenis komt bij vice city hoorden je je advocaat een zin zeggen

Delen op andere websites

ik zou het mooi vinden dat als je rustig rijd ineens heel veel politie wagens busjes motors komen zodat je aan de kant gaat en dat je ineens een auto snel weg ziet rijden of een bank overval

Delen op andere websites

ik wil dat ersnelheids controles zijn en dat je bekeuring kan krijgen

en ik wil dat er verkeersborden komen

oja dat zou ik ook wel willen daat er zoen crimineel langs je komt 5 sec later komt er een enforcer en een politie moter achterna

Delen op andere websites

hmmmm, dat vind ik nou iets te ver gaan!!! Ik wil geen boetes!!($%&) Laat mij maar lekker rijden, enne Liltuner met die auto's die een bankrover achter na gaan... :lol: :lol: Ik had precies hetzelfde in mijn gedachten!!!

Delen op andere websites

,Aug 20 2004, 08:57 PM] achtervolgingen met een beetje pit mag wel.

Heb je die snelwegen gezien op die screenshots? Ik denk zomaar dat die pittige achtervolgingen dik in orde komen :lol:

En over het achtervolgen van andere criminelen: Vinden jullie het ook zo irri dat je in GTA III en GTA VC de enige bent die niet tegen politiewagens mag rijden, voetgangers mag pletten, etc? Daar mogen ze ook wel wat aan doen.

Delen op andere websites

ik bedoel niet dat je een boete krijgt maar je moet hem dan gewoon peren maar je hebt gelijk

maar het wel zo heyt zelfde als latzy ze mogen daar wel iets aan doen niet dat wij allen eeen beetje heel erg roekeloos rijden :lol:

Delen op andere websites

de gozers van R* gaan flink uitpakken volgens mij,(joh!!!) zeker met de politie en de voertuigen, maar de politie word denk ik 1 van de leukste onderdelen, en zeker als er eentje aan je bumper hangt.(zo nu eerst een drempel zoeken :D )

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...