Jump to content

Thabit vs Ikkes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Kerst

Soort design: Signature

Size design: 350 x 130

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: 23 december

Niet een al te goede, ik kan ook een battle tegen iemand weigeren nl..

Bewerkt: door Thabit
  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Eli R

6

• Thabit

4

• Achille

4

• Ikkes

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik wil wel tegen jou, Maar aangezien ik nu al met een battle bezig ben moeten we dan evt. even wachten tot morgen. Maar de death-line is toch pas de 23ste dus het kan denk ik wel.

Oke?

Ikkes

Hij is niet heel mooi vind ik zelf maar ik heb weer mijn best gedaan:

cdshrcopy3lb.jpg

Ikkes

Edit: Hij is 350/150 ipv 350/130. Mag ik met deze meedoen?

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

Ik stem op Ikkes, die van thabit is wel heel erg Pixelachtig :S

Mischien tever uitgerekt..

Ikkes die van jou is erg mooi :)

Geplaatst:

Ik stem Thabit. Die van Ikkes(wat een achterlijke naam eigenlijk) heeft niks met kerst te maken.

In Nederland heeft het al 15 jaar niet meer gesneeuwt met kerst, en in Sibirïe is er altijd sneeuw, dan is er toch ook niet automatisch sneeuw?

Thabit +1

Ik stem Thabit. Die van Ikkes(wat een achterlijke naam eigenlijk) heeft niks met kerst te maken.

In Nederland heeft het al 15 jaar niet meer gesneeuwt met kerst, en in Sibirïe is er altijd sneeuw, dan is er toch ook niet automatisch sneeuw?

Thabit +1

Al 15 jaar niet meer gesneeuwd met kerst :cab: . Ik weet niet waar jij al de tijd heb gezeten maar je moet toch eens meer buitenkomen. Maar even over de sneeuw..Ik vind sneeuw bij kerst passen. Het geeft me een gezzelig gevoel en dat heb ik bij kerst ook dus vandaar. En nog bedankt dat je me naam zo mooi vind ;) .

Ikkes

EDIT:

Eli R : Ik kan me nog wel herinneren dat ik 10 was en dat er toen sneeuw viel tijdens kerst. Het bleef niet echt lang liggen maat toch. Ook hoeft het niet perse in NL te zijn mijn plaatje, mijn omgeving is toch niet bepaald NL. En de mensen rijden op paard en wagen. Dat zegt toch wel dat het oud en en toen was er nog wel veel sneeuw!.

Ruurd31: Mijn vorige battle is al afgelopen.

Ikkes

Bewerkt: door Ikkes

Ik denk dat we nog niet mogen stemmen heren, Ikkes is nog een battle bezig. Hij mag geen 2 gelijk doen, dus we moeten nog even wachten. Hier zal een moderator over moeten beslissen.

Maar iig gaat mijn stem naar: Ikkes. Thabit zijn plaatje is zeer onduidelijk, ik snap hem niet helemaal. Ik zie wel 2 herten.

Beide heren wens ik veel succes verder, Ruurd31.. :*D

*Edit:

Die van Ikkes(wat een achterlijke naam eigenlijk)

Ik vind dit echt walgelijk dat je dit zegt, dat gaat toch veelste ver. Zoiets zeg je toch niet over mensen. Ik wil hier een commetaar op hebben, want anders gaan we te veel offtopic. Wil je dit bespreken? Via PB!!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Alsof Eli R zo'n goede naam is je bent geen Ali B ofzo :puh:

Je heet zeker in real life Elias..?

he Eliasje.

Niemand afzeiken want de meeste op het forum owned jou met designen waaronder Ikkes ;):)

Alsof Eli R zo'n goede naam is je bent geen Ali B ofzo :puh:

Je heet zeker in real life Elias..?

he Eliasje.

Ja, m'n "real life" naam is ook gewoon Eli.

Niemand afzeiken want de meeste op het forum owned jou met designen waaronder Ikkes ;):)

Daarom heb ik ook gewonnen van de beste jongenman?

Maar het was inderdaad fout om te zeggen.

Bewerkt: door Eli R
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...