Langer Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Hey, als ik aan het fietsen ben dan komt er om de paar minuten Muscle -, is dat mogelijk dat het - kan gaan en +, of is het een bug? mvg. Langer Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Dat is zeker mogelijk. Als je een lange tijd niet gegeten hebt en je gaat dan veel bewegen, dan gaat eerst je Fat eraf en daarna je Muscle. Dus om dit tegen te gaan moet je eens gaan eten. Saven helpt ook. Reageren
Langer Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Dat is zeker mogelijk. Als je een lange tijd niet gegeten hebt en je gaat dan veel bewegen, dan gaat eerst je Fat eraf en daarna je Muscle. Dus om dit tegen te gaan moet je eens gaan eten. Saven helpt ook. Oke, thnx Reageren
Mpp Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 maar dan hoor je ook aan je maag je hoort een soort brombuik geluid dus dat is het volgensmij nie als ik ren gatie er soms ook af Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 1.Eet elke dag een salade, een salade is het beste, anders krijg je teveel vet 2.Beweeg wel maar niet teveel, nadat je gegeten hebt kun je wel bewegen 3.Eet niet meer dan 6 maaltijden per dag, anders spuug je ze er weer uit! Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 3.Eet niet meer dan 6 maaltijden per dag, anders spuug je ze er weer uit! Ik weet niet zeker of het er 6 zijn je kon volgens mij maximaal 11 maaltijden per dag Er is trouwens ook een cheat dat CJ nooit meer honger heeft maar ik heb die nog niet uitgeprobeerd Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Je mag maximaal 10 maaltijden benuttigen. En die cheat werkt ook. AEDUWNV Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Hey Ik heb ook zo'n probleem! Er komt niets van honger maar wel dat je spieren af nemen! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 maar dan hoor je ook aan je maagje hoort een soort brombuik geluid dus dat is het volgensmij nie als ik ren gatie er soms ook af nou ik heb bijna altijd honger als ik aan het spelen ben .. ik heb nog nooit zo'n geluid gehoord !!! Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Mss heb je dat filetje niet? Ik had vroeger bij VC dat wnr ik iemand neer schoot, dat er geen geld lag! gewoon een foutje op je spel Reageren
ViceAgent Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Als je de PlayStation hebt, en je krijgt honger, dan gaat de controller trillen, maar ik heb inderdaad nog nooit zo'n geluidje gehad. Dus als je controller gaat trillen ligt daar het probleem Reageren
LucasV Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Je kunt 11 maaltijden in een periode van 6 uur eten. Als CJ kotst dan verliest hij weer al zijn vet dat hij naar binnen heeft gewerkt. Reageren
quinton Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik heb dat geluid wel hoor volgen mij heeft iedereen dat Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Neen, als je het filetje niet hebt heb je natuurlijk het geluid niet voor meer info ga naar de mod forums. Of vraag aan de Gmod. erwoud (geloof ik, vergeet zijn naam altijd) Bewerkt: 3 januari 2006 door zethe Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik heb me ff uitgehongerd .. en ik heb het gehoord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.