Jump to content

Muscle

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, als ik aan het fietsen ben dan komt er om de paar minuten Muscle -, is dat mogelijk dat het - kan gaan en +, of is het een bug?

mvg. Langer

Geplaatst:

Dat is zeker mogelijk. Als je een lange tijd niet gegeten hebt en je gaat dan veel bewegen, dan gaat eerst je Fat eraf en daarna je Muscle. Dus om dit tegen te gaan moet je eens gaan eten. Saven helpt ook.

Geplaatst:
Dat is zeker mogelijk. Als je een lange tijd niet gegeten hebt en je gaat dan veel bewegen, dan gaat eerst je Fat eraf en daarna je Muscle. Dus om dit tegen te gaan moet je eens gaan eten. Saven helpt ook.

Oke, thnx :)

Geplaatst:

maar dan hoor je ook aan je maag

je hoort een soort brombuik geluid

dus dat is het volgensmij nie

als ik ren gatie er soms ook af

Geplaatst:

1.Eet elke dag een salade, een salade is het beste, anders krijg je teveel vet

2.Beweeg wel maar niet teveel, nadat je gegeten hebt kun je wel bewegen

3.Eet niet meer dan 6 maaltijden per dag, anders spuug je ze er weer uit!

Geplaatst:

3.Eet niet meer dan 6 maaltijden per dag, anders spuug je ze er weer uit!

Ik weet niet zeker of het er 6 zijn je kon volgens mij maximaal 11 maaltijden per dag

Er is trouwens ook een cheat dat CJ nooit meer honger heeft maar ik heb die nog niet uitgeprobeerd

:bier:

• 2 weken later...
Geplaatst:
maar dan hoor je ook aan je maag

je hoort een soort brombuik geluid

dus dat is het volgensmij nie

als ik ren gatie er soms ook af

nou ik heb bijna altijd honger als ik aan het spelen ben .. ik heb nog nooit zo'n geluid gehoord !!!

Geplaatst:

Mss heb je dat filetje niet?

Ik had vroeger bij VC dat wnr ik iemand neer schoot, dat er geen geld lag! gewoon een foutje op je spel

Geplaatst:

Als je de PlayStation hebt, en je krijgt honger, dan gaat de controller trillen, maar ik heb inderdaad nog nooit zo'n geluidje gehad. Dus als je controller gaat trillen ligt daar het probleem ;)

Geplaatst:

Je kunt 11 maaltijden in een periode van 6 uur eten. Als CJ kotst dan verliest hij weer al zijn vet dat hij naar binnen heeft gewerkt.

Geplaatst: (bewerkt)

Neen, als je het filetje niet hebt heb je natuurlijk het geluid niet voor meer info ga naar de mod forums.

Of vraag aan de Gmod. erwoud (geloof ik, vergeet zijn naam altijd) :D

Bewerkt: door zethe

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...