(San) Andr Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik heb al ergens in juni een keer de img-tool gedownload, maar die stond op een andere gebruiker dan ik hem wilde, dus downloade ik hem opnieuw. Alleen: als ik dat kleine venster opende, zag ik geen enkel bestand staan. Ik heb toen alle img-tool bestanden van de pc gehaald en nog een keer geprobeerd, maar het was telkens hetzelfde. Reageren
Flame^ Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik heb al ergens in juni een keer de img-tool gedownload, maar die stond op een andere gebruiker dan ik hem wilde, dus downloade ik hem opnieuw. Alleen: als ik dat kleine venster opende, zag ik geen enkel bestand staan. Ik heb toen alle img-tool bestanden van de pc gehaald en nog een keer geprobeerd, maar het was telkens hetzelfde. Open --> Rockstar Games/San Andreas/models/gta3.img .. Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Je moet je IMG openen met IMG tool ditdoe je zo: Open IMG tool. Dan gewoon op OPEN klikken en selecteer gta3.img of een andere. Edit: Big smoke was met net voor. Bewerkt: 20 december 2005 door Matiscus Reageren
(San) Andr Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ok bedankt! Reageren
Jarno Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Gebruik MultiIMG. De nederlandse aangepaste versie van IMGTool. Ik moet zo weg dus kan niet zoeken voor je hij staat in het forum: "Overig showroom". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.