The Mafia Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik heb een nieuwe sig gemaakt met de tut van Froop met Photomanipulatie. Hier is het resultaat wat vinden jullie er van ik heb al eerder een sig gemaakt met dat plaatje beter/nog steeds lelijk ? Reageren
Vincenzo Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik vind hem niet erg mooi, want ligt het aan mij of is het plaatje vager geworden en de raampjes groen gemaakt Een 7/10 toch nog omdat het je eerste photo-manipulatie is Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ieuw wat heb je er mee gedaan? Overal zit groen bij de ramen van de kerk naast de kerk staat een gebouwtje en daar staat ook groen in, en er zit bij die denneboom daar boven ook vet veel groen. Kvind die wazegeid ook niet bijpassed. En de tekst is te donker. 6,7/10 Reageren
The Mafia Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Die ramen zijn vanzichzelf al groen hoor. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Laat het plaatje dan zien. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik vind hem een beetje wazig Waarom zijn die ramen standaard al groen dan? Ik geef je een 6 Reageren
Vincenzo Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Nou ja, dan zou ik een ander plaatje hebben gezocht, want die ramen verpestten het. Een 7/10, zoals ik al zei in m'n vorige post Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Kdacht eerst dat het echt was maar tis een schilderij. Je zou beter gewoon image->adjustements->channelmixer->Monochrome en dan ok en effectjes toe voegen en done je hebt nu een grijze sig en dan ctrl+b en je krijgt wat betere effect en geen groene ramen. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ik vind hem nog al simpel. Effectjes + text. De text is amper te lezen. 6/10 Meer kan ik echt niet geven Probeer eens iets met brushes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.