Jump to content

gta computer

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

ik ben van plan om voor kerstmis of nieuwjaar gta san andreas te vragen maar ik

weet niet of ik dat wel zou doen want ik heb gta san andreas op playstation 2 ook

al en anders heb ik het 2 keer, ik weet dus niet wat ik zou doen. Sommige zeggen

dat de grapichs beter zijn en dat het veel beter is maar is dat wel waar en zijn er

nieuwe dingen bijgekomen of weggegaan of is het hetzelfde gebleven dus ... :?

grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ILoveGTa ... :cya:

Geplaatst:

Op de PC ziet GTA San Andreas (indien je een goede PC hebt) er stukke beter uit.

Er is niets nieuws bijgekomen op de PC.

Echter heb je wel de mogelijkheid om te modden (het spel bewerken met allerlei tools) en het installeren van mods zoals Grand Tani Islands (te downloaden op GTAgames.nl) en Multi Theft Auto San Andreas (komt binnenkort uit)

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij is je vraag: Zitten bij GTA:SA ook andere dingen op de PC dan die je op de PS2 hebt en is het beeld mooi?

Het hangt natuurlijk wel van je videokaart af hoe goed de grafichs zijn. Heb je een hoge resulutie en een betere beeld je hebt. Natuurlijk zijn er geen verschillen tussen de PC en PS2, er is 1 klein verschil. Sinds gister is GTI (een grote mod voor SA) uitgekomen, volgens mij zijn er ook nieuwe missies bij gekomen. Kun je nieuwe dingen doen, meer ook niet. Voor de rest is er geen verschil tussen de PC en PS2.

Ruurd31.. :*D

*Edit: Joriz is me voor, ik was al bezig. Eigenlijk komt mijn verhaal met die van Joriz overeen ;) .

*Edit2: Je zou je specs van je PC eens kunnen vergelijken met deze:

Minimale systeemeisen

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Is jou PC veel beter dan deze specs, dan kan jou PC hem makkelijk draaien (Ik weet niet of het beeld beter is).

Zijn jou specs nog beter dan deze?

Aanbevolen systeemeisen

Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)

Geheugen: 384(of meer) MB

DVD-speler: 16x DVD-ROM

Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Als ze toch beter zijn, dan weet ik zeker dat het beeld veel beter is.

Veel succes, en plezier verder!

Bewerkt: door Ruurd31

ik heb al gehoort van modden maar als je een mod in je game zet wat is dat dan hoe

ziet het eruit en welke mods zijn er ... :?

edit : hoeveel is de prijs nu ?

Bewerkt: door iLoveGta

hier staat een voor beelt van een mod

hier

en het is wel leuk als je gta op de PC en PS2 hebt

op mijn PC is gta groten deels gemod en als ik dan

in een normale wereld wil spelen speel ik op mijn PS2

Bewerkt: door tectron

Mod 1 Bij de mod GTI, is alles anders. Alle huizen zijn weg, en de makers hebben er allemaal nieuwe dingen opgezet + nieuwe missies. Het kost: gratis! Lantyz vertelde me vanmiddag dat het een bèta was, er volgt waarschijnlijk nog een nieuwe versie.

Hier kun je GTI downloaden: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.353

Mod 2: Er zijn nog meer mods, onder anderen de HotCoffee mod (waarschijnlijk weetje daar alles van). Weet je er niets van, gebruik de zoekfunctie even over het hele forum, dan vind je genoeg topics met informatie.

Is niet meer te downloaden, het kan wel maar het is verboden. Via google vind je hem wel ;) .

Mod 3: De no0bmod is er ook, daarmee kun je auto's en en geweren over spawnen. Overal kun je saven. Van legerbasis tot cafétaria.

Hier kun je Noobmode v2.0 downloaden: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.338

Mod4: Bij mod 1 t/m 3 zijn de populairste mods. Bij mod 4 heb ik alle andere 20 mods samen gevat die zijn te vinden op GTAgames.nl. Die kun je hier downloaden: http://www.gtagames.nl/home/download.php?list.45

Veel succes, Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Nvidia is aanbevolen. Maar ik heb op internet jouw videokaart opgezocht en daar staat het volgende:128MB DDR, dus dat moet hij makkelijk kunnen hebben.

Geplaatst:

Als hier toch reclamen wordt gemaakt voor mods zet ik die van mij er ook maar ff bij :puh:

Deze mod past helemaal niks aan je hoeft er nog eens geen nieuw spel voor te starten *advertentie*

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=746

En je kan natuurlijk ook zelf leren modden op de pc waar ik ook mee begonnen ben ik heb hem namelijk ook voor op de ps2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...